• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 9:17 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wow, soms schrik ik best wel als ik foto's van mezelf zie van vroeger.


    26 - 02 - '16

    You disappoint me every time. Ik heb dus echt totaal geen zin meer om tegen je te praten, je doet me toch elke keer pijn. Wat heb ik daaraan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I get up,
    And nothin' gets me down


    26 - 02 - '16

    Dit weer is echt geweldig. Kan niet wachten tot het weer zomer is.

    nee mam het is alleen maar dat je me iedere keer het gevoel geeft alsof het je geen reet interesseert wat ik nou wel of niet doe of hoe ik me nou wel of niet voel zolang ik maar redelijke cijfers haal en niet ziek ben maar een beetje warmte of liefde of oprechte interesse nee laat dat maar zitten dat is alleen gereserveerd voor het autistische broertje want die heeft het harder nodig dan ik

    want jip die redt het toch wel, ja toch jip, komt wel goed toch, altijd al zo zelfstandig geweest

    ik zweer dat ik nog eens van een klif zal springen en mijn moeder alleen mijn broertjes hand vastgrijpt zodat hij er niet per ongeluk achteraan kan donderen godverdomme


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    UGGHH ik kan mijn haar dus nooit verven, zeg maar dag tegen je grote wens (cat)

    Wiarda schreef:
    nee mam het is alleen maar dat je me iedere keer het gevoel geeft alsof het je geen reet interesseert wat ik nou wel of niet doe of hoe ik me nou wel of niet voel zolang ik maar redelijke cijfers haal en niet ziek ben maar een beetje warmte of liefde of oprechte interesse nee laat dat maar zitten dat is alleen gereserveerd voor het autistische broertje want die heeft het harder nodig dan ik

    want jip die redt het toch wel, ja toch jip, komt wel goed toch, altijd al zo zelfstandig geweest

    ik zweer dat ik nog eens van een klif zal springen en mijn moeder alleen mijn broertjes hand vastgrijpt zodat hij er niet per ongeluk achteraan kan donderen godverdomme




    Het is een mamakat met babykat, trouwens, voor degene die denkt dat aliens de aarde hebben overgenomen

    [ bericht aangepast op 26 maart 2016 - 13:12 ]


    Slightly drunk.

    I'm a sad pony


    i put the fun in funeral

    Wiarda schreef:
    nee mam het is alleen maar dat je me iedere keer het gevoel geeft alsof het je geen reet interesseert wat ik nou wel of niet doe of hoe ik me nou wel of niet voel zolang ik maar redelijke cijfers haal en niet ziek ben maar een beetje warmte of liefde of oprechte interesse nee laat dat maar zitten dat is alleen gereserveerd voor het autistische broertje want die heeft het harder nodig dan ik

    want jip die redt het toch wel, ja toch jip, komt wel goed toch, altijd al zo zelfstandig geweest

    ik zweer dat ik nog eens van een klif zal springen en mijn moeder alleen mijn broertjes hand vastgrijpt zodat hij er niet per ongeluk achteraan kan donderen godverdomme


    Heel veel knuffels Jip


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    jezus christus dit is echt niet mijn dag. fingers crossed dat alles goed met hem is


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Just cut off my leg please... Meh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, mam. 0,3 omhoog bij Frans is wel veel voor mij. "Je staat nu een 4,3 niet eens een 5" bedankt voor de steun, komend van iemand die geen woord Frans kan en ook niet weet hoe moeilijk ik het vind. Nu mag ik tenminste over, maar toch weet je mij zo'n lullig gevoel te geven. Kan je me niet één keer een compliment geven zonder dat je me er gelijk bij steekt?


    United we stand, divided we fall.

    Dat moment dat één van je favoriete bands een boek heeft I NEED IT NOW


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Een voordeel van medische studie doen; je weet precies wat je character met dwarslaesie op niveau L4-L5 wel of niet kan op seksueel gebied :Y)


    Slightly drunk.

    Weetje, deze zanger met dat meisje in deze videoclip doet mijn hart smelten because it's soooo cute


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."