• M I L I T A R Y | C A M P


    Een aantal (probleem)jongeren worden naar een militaire kamp gestuurd. Geef het dat ze vrijwillig gegaan zijn of door hun ouders gestuurd zijn. Hier blijven de jongeren voor het leren van discipline, respect en teamwork. In dit kamp zijn er ook soldaten in opleiding, ze zijn nog geen echte soldaten. In dit kamp zullen soldaat en student aan elkaar gekoppeld worden. In de drie maanden dat ze daar zullen blijven, moeten ze met elkaar samen leren te werken, of ze elkaar nou mogen of niet. Alles zullen ze samen moeten doen, als de een straf krijgt, zal de ander dat ook krijgen. Zo worden er aan beide kanten iets geleerd. Er zullen van tijd tot tijd ook wedstrijden gehouden worden om te zien hoe de koppels het doen. Als je dingen goed doet, dan krijg je een beloning, als je het fout doet, dan wordt je gestraft. Maar houden ze dit kamp wel uit?

    - Het hoeft geen probleemjongeren te zijn, het mag ook iemand zijn die het leuk leek of iets.

    • Regels
    - Er is een minimum van 250 woorden.
    - Geen ruzie naast de RPG graag.
    - Geen Mary/Gary Sue’s.
    - Max van 2 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven graag.
    - Doorgeven wanneer je even afwezig bent.
    - Probeer minimaal 1x per week te posten.
    - Have fun. (:


    • Lijstje
    Naam:
    Soldaat/Student:
    Leeftijd (Student; 16 – 21, Soldaat: 18 – 23):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Koppel:
    Extra:


    • Characters

    Commander: Aidan Dante Vincent Sterling | 1,3 | Asgardian

    Soldaten:
    (Vr)
    - Melaina Zia | 1,1 | Polovina
    - Terry Kristina Jackson | 1,2 | Literatuur
    - Sarah Meira Dayan | 1,4 | Sempre
    - Valerie "Val" Mariah Lewington | 1,3 | Deryth
    (Ml)
    - William Jackson "Liam" James | 1,1 | MatthewMMurdock
    - Gereserveerd door Dumbledore
    - Gereserveerd door Balder

    Studenten:
    (Vr)
    - Yeva Marina Aylesworth | 1,4 | Vices
    - Natalia Kennice George | 1,2 | Falahee
    - Aislinn Valentina Arrington | 1,2 | Shazi
    (Ml)
    - Gereserveerd door Philip
    - Gereserveerd door Literatuur
    - Gereserveerd door Tirzaj

    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 21:26 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    MattMMurdock -> AlecLightwood


    Bowties were never Cooler

    Sempre schreef:
    (...)

    Oh nee toch :c Sterkte Jennifer en doe maar rustig aan. Het is echt verschrikkelijk om afscheid te moeten nemen van een maatje.


    Dankjewel, het is inderdaad vreselijk. Het valt ook best zwaar, tis in ieder geval een kleine troost dat we een beter moment niet hadden kunnen kiezen.

    Ik ga zondag proberen wat te werken aan m'n rol.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    Ik ga proberen zo snel mogelijk mijn rol af te maken, maar gisteravond heb ik helaas afscheid moeten nemen van een van mijn katers waardoor mijn inspiratie om te schrijven op dit moment mijlenver te zoeken is.


    Doe maar rustig aan. Ik begrijp het helemaal. Veel sterkte.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Furiae schreef:
    (...)

    Doe maar rustig aan. Ik begrijp het helemaal. Veel sterkte.


    Dankje.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT
    Ik ga zo aan mijn rol beginnen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Niet om op te dringen, maar wanneer worden de koppels gemaakt?


    Bowties were never Cooler

    Ik probeer zo snel mogelijk mijn rol af te maken, maar heb het sowieso tot en met woensdag druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shazi schreef:
    Ik probeer zo snel mogelijk mijn rol af te maken, maar heb het sowieso tot en met woensdag druk.


    Begrijpelijk. School gaat sowieso voor. Ik zie je rol wel komen.

    @AlecLightwood, ik ga de koppels dit weekend maken, want op één of twee na hebben hem nog niet ingevuld.

    - Balder is trouwens al drie dagen niet online geweest, dus ik wacht nog een dagje af en haal haar dan van de lijst.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Okay. Ik kijk er naar uit!


    Bowties were never Cooler

    Ik ben nu bezig met de koppels, maar Balder haal ik uit de reserveringen. Mette_sprookjes die ook in het topic had gereageerd, is ook al vier dagen niet meer online, waardoor er nu dus een rol openstaat. Ik denk dat ik er nog een personage bij ga maken, zodat ik ook een normale heb en het weer gelijk is. Tenzij iemand anders twee perso's wilt?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik opzich ook wel, als dat handig is, anders niet


    Bowties were never Cooler

    Falahee >>> MaIec (Met hoofdletter i)


    El Diablo.

    AlecLightwood schreef:
    Ik opzich ook wel, als dat handig is, anders niet


    Voor mij maakt het niks uit wie er twee personages heeft, als jij dat hebt, geeft dat geen voordeel of iets. Alleen als je het wilt. Dan zal ik nog wel een personage aanmaken.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Furiae schreef:
    Ik ben nu bezig met de koppels, maar Balder haal ik uit de reserveringen. Mette_sprookjes die ook in het topic had gereageerd, is ook al vier dagen niet meer online, waardoor er nu dus een rol openstaat. Ik denk dat ik er nog een personage bij ga maken, zodat ik ook een normale heb en het weer gelijk is. Tenzij iemand anders twee perso's wilt?
    ah jammer! Helaas heb ik het te druk om nog een tweede rol op me te nemen. Misschien is het een idee deze rol nog even 'x' te noemen. Dan kun je al wel vast de koppels maken. En dan word 'x' later ingevult?


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Door jullie naamveranderingen heb ik echt weer zin om mijn username terug te veranderen naar Magnus. Maar ik heb hem net al veranderd. :'c


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki