• Vier maanden verder, en we hebben een nieuwe topic! ;d Nummer 39 alweer!!
    Ik zet in een spoiler hier onder de uitslag van de poll want ik ben te lui voor een leuk verhaaltje xd


    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?
    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Suzuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Ook als je je drama series bij houd op bijv. Mydramalist.com, geef ze door!
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.
    ~ Wil je stoppen met een otaku zijn en uit de lijst? Nou...


    Dat gaat hem niet worden


    Join us! ;D
    32 - Rickon (Fanny) - 16 - MAL
    33 - xLenox (Lenox) - 17 - MAL - Animeplanet
    34 - Penta (Rowan) - 20
    35 - Airashii (Liesbeth) - 22 - MAL
    36 - Manami (Tesla) - 19 - MAL
    37 - WinchestersBros (Lisa) - ... - MAL
    38 - Setsunai (Amparo) - 18
    39 - Horibe (Samantha) - 15 - MAL - Hummingbird
    40 - Shinoa (Romy) - 15 - MAL
    41 - Brandebok (Myke) - 18 - animeplanet
    42 - RayLaVie (Sam) - 17
    43 - Matata (Joyce) - 19 - MAL
    44 - Benihime (Latanya) - 16
    45 - Lovelydemon (Amber) - 19
    46 - Helitera (Sterre) - 16 - Hummingbird
    47 - RUSO4 (Kelly) - 15
    48 - Akaashi (Eline) - 17 - Q-List
    49 - MeOrYou (Laurien) - 20 - MAL
    50 - TheCount (Christian) - 15 -
    51 - Jigoku (Fleur) - 14 - MAL
    52 - Morticia (Maia) - 23 - MAL
    53 - Hadetjeuhxx (Hade) - 16 - MAL
    54 - serein (Arne) - ... - animeplanet
    55 - GOTOSLEEP (Elz) - 14 -
    56 - Inclination (Jo-Anne) - 14 - MAL
    57 - Emeldir (Katja) - ... -
    58 - Nakajima (Xanthe) - 17 - MAL
    59 - Dazai (Romi) - 16 - MAL
    60 - Daimon (L) - ... - MAL - MDL
    61 - Starkbucks - 18 - MAL
    1 - Mugiwara (Dirkje) - 20 - MAL
    2 - Xerxes (Kevin) - 22 - MAL
    3 - Suzuya (Syll) - 22 - MAL - MDL
    4 - Mito (Myrthe) - 18 - MAL
    5 - Rafe (Sem) - 20 - MAL
    6 - Doublelift (Minke) - 18 - MAL
    7 - Haruyuki (Maria) - 21
    8 - Raisei (Maxime) - 17 MAL
    9 - Itsuka (Ellen) - 19 - MAL << Weet iemand dr username?
    10 - crywithout (Allen) - 20
    11 - Mayfly (Lilian) - 19 - MAL
    12 - Yayde (Marijke) - 21 - animeplanet
    13 - Katsuhira (Shirley) - 21 - MAL - MDL
    14 - Fainche (Chantal) - 21 - MAL
    15 - Poems (Michelle) - 15
    16 - Crosszerya (Benthe) - 17 - MAL
    17 - Edderkop (Reina) - 18 - MAL
    18 - Rewritten (Suus) - 18 - Animeplanet
    19 - Quart (Rosa) - 15
    20 - ErenJaeger (Astrid) - 18 - MAL
    21 - Aussie (Sniper) - 20
    22 - Hooverphonic (Sarah) - 19 - MAL
    23 - LaBouff (Karin) - 21 - MAL - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Mumei (Iris) - 19 - MAL
    25 - PluviophiIe (Rowena) - 18 -
    26 - mrCas (Cas) - 14 -
    27 - OriharaIzaya (Thorsten) - 18 - MAL
    28 - MorningStorm (Wouter) - 17 - MAL
    29 - HalfBloodPrince (Sharon) - 21 - MAL
    30 - Jouska (Eva) - 15
    31 - Hachiman (Jeffrey) - 22



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Note: Sommigen kunnen op de verkeerde dag zijn gezet, want ik heb niet alles door :'D.. Dus als iets verkeerd staat, wil je dat even melden? ;d
    Note: Ik kan het ook mis hebben met de datums :')
    Maandag:


    Dinsdag:
    Joker Game

    Woensdag:
    Gintama
    Bungou Stray Dogs
    Super Lovers

    Donderdag:
    Naruto Shippuuden
    Magi: Sinbad no Bouken
    Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge

    Vrijdag:
    Dagashi Kashi
    flying witch
    Kiznaiver
    Mayoiga

    Zaterdag:
    Nijiiro Days
    Ajin
    Sakamoto desu ga?

    Zondag:
    Endride
    Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu
    Boku no Hero Academia


    Favoriete tijd van de topic! Gif tijd!
    Ok, dit word lastig want ik heb vrij weinig anime gezien..




    Rechtsboven: Aquarion Evol(?)
    Linksboven: Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge
    Rechtsonder: Bungou Stray Dogs
    Linksonder: Super Lovers

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 20:24 ]

    Favoriete mannelijke Seiyuu?

    10.0% (2 stemmen)
     
    Mamoru Miyanu (Deed o.a: Light, Kai Nagai, Masaomi Kida, Yogi, Rintarou Okabe)

    20.0% (4 stemmen)
     
    Jun Fukuyama (Deed o.a: Grell Sutcliff, Koro-sensei, Shinra Kishitani, Gauche Suede)

    15.0% (3 stemmen)
     
    Yuki Kaji (Deed o.a: Kou Mabuchi, Walker Yumasaki, Shuu Ouma, Finnian, Shion, Eren Yaeger)

    0.0% (0 stemmen)
     
    Nobunaga Shimazaki (Deed o.a: Haruka Nanase, Shidou Itsuka, Keiichi Katakura, Kenji Nakanishi, Shinichi Izumi)

    10.0% (2 stemmen)
     
    Matsuoka Yoshitsugu (Deed o.a: Kirito, Lubbock, Sytry Cartwright, Natsuki Hashiba, Sora)

    45.0% (9 stemmen)
     
    Tuurlijk passen ze er niet allemaal op.. Dus, wie is die van jou? ;d (als die hier niet bij staat)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Best wel verschillende antwoorden! Mijn favoriete genre is denk ik sport op het moment, omdat ik echt alle sportanime tot nu toe geweldig vind. Verder hou ik ook nog veel van actie en avontuur. ^^ Maar aan de andere kant vind ik in principe alles leuk, mijn nieuwste fandom is bijvoorbeeld Love Live, en dat heeft echt niks met actie te maken haha.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Mijn favoriete genre zijn: Romance, Comedy & Shounen Ai

    Op het moment volg ik dan ook Super lovers (is ook de enige anime die ik volg op dit moment). Kijkt er hier nog iemand naar deze serie en wat vinden jullie er van tot nu toe?

    Ik heb ook nog niet zo lang geleden The Devil is a Part timer gekeken, die vond ik wel leuk alleen het einde vond ik zelf dan wat minder, maar goed ik hou niet echt van die open eindes waarin nog vanalles kan gebeuren (tenzij het duidelijk is dat er nog een volgend seizoen komt natuurlijk).

    Oh en ik zag dat er volgend jaar een nieuwe black butler uitkomt! Black Butler: Book of the Atlantic Ik kan nu al amper wachten op deze :3 -Ik weet niet hoeveel delen er zijn in de manga, maar ik vind deze anime er van wel geweldig, buiten seizoen 2 dan, dat vond ik echt niks dat seizoen (met die blonde jongen).

    Ook heb ik Death Note gekeken, vooral ook omdat die zo erg werd aangeraden. Ik vond het nog best oké, tot en met aflevering 19, daarna begon ik eigenlijk met tegenzin te kijken , maar aangezien ik wilde weten hoe het afliep en heb ik het toch maar afgekeken. (en vond ik het openingsnummer vanaf aflevering 20 ook verschrikkelijk)... Het was niet echt iets dat ik nog eens opnieuw zal kijken.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 13:22 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    @ Tes : Ja love live is inderdaad meer Idol , comedy en slice of live genre (: Ik ben zelf best fan van Idol anime (: Sport anime zijn ook cool maar het niet mijn favo genre (:


    Wat Idol anime gifjes (:







    Links boven : Love Live! School Idol Project Recht boven: Pri Para
    Links rij 2: Aikatsu! Season 4 Recht rij 2 : AKB0048
    Links rij 3 :The iDOLM@STER Rechts rij 3 : Aikatsu stars!
    Links rij 4 : Show by Rock!! Recht rij 4 : Futsuu no Joshikousei ga [Locodol] Yattemita.
    Links rij 5 : Full moon wa sagahite Rechts rij 5 : Nana
    Links onder: Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch Recht onder: Kirarin Revolution


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    LaBouff schreef:
    Mijn favoriete genre zijn: Romance, Comedy & Shounen Ai

    Op het moment volg ik dan ook Super lovers (is ook de enige anime die ik volg op dit moment). Kijkt er hier nog iemand naar deze serie en wat vinden jullie er van tot nu toe?

    Ik heb ook nog niet zo lang geleden The Devil is a Part timer gekeken, die vond ik wel leuk alleen het einde vond ik zelf dan wat minder, maar goed ik hou niet echt van die open eindes waarin nog vanalles kan gebeuren (tenzij het duidelijk is dat er nog een volgend seizoen komt natuurlijk).

    Oh en ik zag dat er volgend jaar een nieuwe black butler uitkomt! Black Butler: Book of the Atlantic Ik kan nu al amper wachten op deze :3 -Ik weet niet hoeveel delen er zijn in de manga, maar ik vind deze anime er van wel geweldig, buiten seizoen 2 dan, dat vond ik echt niks dat seizoen (met die blonde jongen).

    Ook heb ik Death Note gekeken, vooral ook omdat die zo erg werd aangeraden. Ik vond het nog best oké, tot en met aflevering 19, daarna begon ik eigenlijk met tegenzin te kijken , maar aangezien ik wilde weten hoe het afliep en heb ik het toch maar afgekeken. (en vond ik het openingsnummer vanaf aflevering 20 ook verschrikkelijk)... Het was niet echt iets dat ik nog eens opnieuw zal kijken.


    Ik ben het eigenlijk wel heel erg met je eens met alles, haha. Hoewel ik met Black Butler ben gestopt na seizoen 1, omdat ik dat einde eigenlijk ook al niks vond. Super Lovers volg ik nog niet... Wil ik misschien wel nog doen.

    En inderdaad Shir! Idol anime zijn best leuk. ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    @Labouff, Seizoen 2 van Kuroshitsuji zit ook niet in de manga :') (al ben ik waarschijnlijk 1 van de weinige die het wel leuk vond S2 XD)
    Van S1 is episode 1t/m18 (als ik me niet vergist) de manga (Wat volume 1t/m5 is van de manga) de rest van de anime zit niet in de manga :')
    Er zijn al best wel wat delen.. Ongeveer 23 volumes(?)
    Na episode 18, komt overigens Book of Circus, vervolgens Book of Murder, en dan Book of atlantic, als dat hetgeen is als ik denk dat er komen gaat ;d. Alleen naar mijn mening is die arc te groot voor een film :'D. Dus ik hoop ergens erg op dat dat nog gaat veranderen..
    En als ik me niet vergist is daarna nog 2 arcs die al af zijn gerond en is er een 3e bezig...
    Plubic school arc... Emerald witch arc... en nu is de blue cult arc nog bezig ;d.

    *is random gewoon gaan uitleggen* Sorry :'D
    *gaat het maskeren met sexy plaatjes*


    Ik moet vaker op tumblr komen -.-
    Mijn voorraadje met bruikbare plaatjes waar ik makkelijk bij kan is op.. Dus ik heb alleen die.. Het is van Adekan ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb dit seizoen helaas weinig anime die ik echt goed vind ik ben al weer met een aantal gestopt met kijken omdat het me niet aansprak waaronder Bungou Stray Dogs wat jammer is want ik had juist hoge verwachting van deze anime. Ik denkt dat ik ook steeds meer beoordeeld gaan kijken naar anime als ze me niet aanspreken kijk ik meestal al niet meer verder.

    Ik twijfel echt over Super Lovers waar van ik de eerste episode heel leuk vond maar ep 2 viel echt tegen en daarom heb ik nog niet echt verder gekeken aan deze anime. Mensen die het kijken en het wel goed vinden vertel me dan waarom je vind dat ik verder moet kijken.

    Ik heb ook nog een lijst die ik echt goed vind op volgorde van leukste naar okay :
    Kiznaiver deze vind het echt super ! , Aikatsu stars deze is ook awesome maar helaas nog niet zo goed als de originele aikatsu anime, Anne Happy kawaii en grappig , Mayoiga ik hou wel van het mystery genre in deze anime , Boku no Hero Academia Ik ben echt fan van het hoofdpersonage Izuku , Netoge no Yome wa Onnanoko ja Nai to Omotta? gewoon fun , Pan de Peace! kawaii girls en brood (: .

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 19:57 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Solomon schreef:
    (...)

    Ik ben het eigenlijk wel heel erg met je eens met alles, haha. Hoewel ik met Black Butler ben gestopt na seizoen 1, omdat ik dat einde eigenlijk ook al niks vond. Super Lovers volg ik nog niet... Wil ik misschien wel nog doen.

    En inderdaad Shir! Idol anime zijn best leuk. ^^


    Als je Boyslove niet erg vind, zou ik zeggen ga er voor :3 Persoonlijk vind ik hem wel leuk (Lol ik ben altijd zo ongeduldig wanneer de nieuwe aflevering online moet komen haha).

    Suzuya schreef:
    @Labouff, Seizoen 2 van Kuroshitsuji zit ook niet in de manga :') (al ben ik waarschijnlijk 1 van de weinige die het wel leuk vond S2 XD)
    Van S1 is episode 1t/m18 (als ik me niet vergist) de manga (Wat volume 1t/m5 is van de manga) de rest van de anime zit niet in de manga :')
    Er zijn al best wel wat delen.. Ongeveer 23 volumes(?)
    Na episode 18, komt overigens Book of Circus, vervolgens Book of Murder, en dan Book of atlantic, als dat hetgeen is als ik denk dat er komen gaat ;d. Alleen naar mijn mening is die arc te groot voor een film :'D. Dus ik hoop ergens erg op dat dat nog gaat veranderen..
    En als ik me niet vergist is daarna nog 2 arcs die al af zijn gerond en is er een 3e bezig...
    Plubic school arc... Emerald witch arc... en nu is de blue cult arc nog bezig ;d.

    *is random gewoon gaan uitleggen* Sorry :'D
    *gaat het maskeren met sexy plaatjes*


    Ik moet vaker op tumblr komen -.-
    Mijn voorraadje met bruikbare plaatjes waar ik makkelijk bij kan is op.. Dus ik heb alleen die.. Het is van Adekan ;d


    Haha geeft niet hoor. ^^ Ik denk dat je het al eens verteld had dat seizoen 2 er niet echt bijhoorde in de Manga.
    Kloppen de dingen uit Book of Circus en Book of Murder dan ook niet echt? Ik ben wel benieuwd hoe de rest gaat, maar ik kan het me niet veroorloven om aan de Manga te beginnen (Ik weet van mezelf dat ik dan alle delen ook echt wil kopen en in een boekenkast wil kunnen zetten) en ik koop al zoveel dvds enzo.

    Katsuhira schreef:
    Ik heb dit seizoen helaas weinig anime die ik echt goed vind ik ben al weer met een aantal gestopt met kijken omdat het me niet aansprak waaronder Bungou Stray Dogs wat jammer is want ik had juist hoge verwachting van deze anime. Ik denkt dat ik ook steeds meer beoordeeld gaan kijken naar anime als ze me niet aanspreken kijk ik meestal al niet meer verder.

    Ik twijfel echt over Super Lovers waar van ik de eerste episode heel leuk vond maar ep 2 viel echt tegen en daarom heb ik nog niet echt verder gekeken aan deze anime. Mensen die het kijken en het wel goed vinden vertel me dan waarom je vind dat ik verder moet kijken.

    Ik heb ook nog een lijst die ik echt goed vind op volgorde van leukste naar okay :
    Kiznaiver deze vind het echt super ! , Aikatsu stars deze is ook awesome maar helaas nog niet zo goed als de originele aikatsu anime, Anne Happy kawaii en grappig , Mayoiga ik hou wel van het mystery genre in deze anime , Boku no Hero Academia Ik ben echt fan van het hoofdpersonage Izuku , Netoge no Yome wa Onnanoko ja Nai to Omotta? gewoon fun , Pan de Peace! kawaii girls en brood (: .


    Persoonlijk vind ik Super lovers wel een goede anime. (Ik ben altijd ongeduldig als de nieuwe aflevering online komt) en ik heb de afleveringen die al online staan iets van 4x bekeken en dat doe ik anders ook niet zo snel. Maar goed, je moet er van houden. Als je het niks vind dan moet je jezelf niet forceren om het te kijken want dan hou je er nog minder van (dat is mijn ervaring toch).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben Loveless aan het lezen :') ik weet zelfs niet meer hoe ik er ben opgekomen, maar ik zit er bijna door ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    @Labouff, als ik mij niet vergist kloppen die dingen met de manga/anime wel gewoon ;d. Misschien alleen kleine details.
    Zo viel het mij gewoon ineens op dat bij book of circus bij een bepaalde stuk in de manga de deur open ging naar rechts en die deur in de anime links :'D. Geen idee hoe mij dat was opgevallen, haha. Nee maar verder komt het verhaal en de dingen die er gebeuren wel overeen met elkaar ;d.

    En het kan wel kloppen dat ik het al eens uit heb gelegd :'D. Volgens mij heb ik dat al best wel vaak gedaan, ghehe.

    Recoil schreef:
    Ik ben Loveless aan het lezen :') ik weet zelfs niet meer hoe ik er ben opgekomen, maar ik zit er bijna door ^^


    Ik moet nog steeds een aantal chapters bij lezen van die manga.. :'D

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 22:34 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Recoil >> Thrones


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Suzuya schreef:
    @Labouff, als ik mij niet vergist kloppen die dingen met de manga/anime wel gewoon ;d. Misschien alleen kleine details.
    Zo viel het mij gewoon ineens op dat bij book of circus bij een bepaalde stuk in de manga de deur open ging naar rechts en die deur in de anime links :'D. Geen idee hoe mij dat was opgevallen, haha. Nee maar verder komt het verhaal en de dingen die er gebeuren wel overeen met elkaar ;d.

    En het kan wel kloppen dat ik het al eens uit heb gelegd :'D. Volgens mij heb ik dat al best wel vaak gedaan, ghehe.

    (...)

    Ik moet nog steeds een aantal chapters bij lezen van die manga.. :'D

    Gelukkig klopt de rest wel ^^

    Ik was zo enthousiast want ik zag dat Owari no Seraph: Kyuuketsuki Shahar online staat... hij is nog steeds raw D: En hij staat er al 2 weken op... Damn it. Nu kan ik het niet volgen.
    Aan de positive kant: Er zijn 2 van de 4 ova's uit van Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen - Owaranai Seraph: Nagoya Kessen-hen (Die wel subs hebben :3)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Heeft iemand aanbevelingen voor me? En mag ik in de lijst? Volgens mij had ik het wel eerder gezegd, maar is er overheen gekeken hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Youngbae schreef:
    Heeft iemand aanbevelingen voor me? En mag ik in de lijst? Volgens mij had ik het wel eerder gezegd, maar is er overheen gekeken hehe.


    Ik weet niet precies wel elke genres je leuk vind dus hier wat aanraders ik zal ze voor je op genre zetten (:

    Drama:
    Clannad + Clannad After story
    Angel beats!
    Little busters!
    Anohana
    H2O: Footprints in the sand
    Myself; Yourself
    Sola
    Air
    Wolf children Ame and Yuki

    Comedy/slice of life :
    Gekkan Shoujo Nozaki-kun
    Bokura wa Minna Kawaisou
    Lucky star
    K-ON!
    nichijou
    Yuru yuri
    Love live school idol project
    Himouto umaru-chan
    Working!!

    Romcom:
    Ao haru ride
    Lovely complex
    Ore monogatari
    Kaichou wa Maid-sama!
    Toradora
    Isshuukan Friends.
    Special A
    Ouran High school host club
    Fruit basket
    Gosick

    Romance:
    Kimi ni todoke
    Sukitte Ii na yo.
    Bokura ga Ita
    NANA
    Shigatsu wa Kimi no Uso
    Nagi no asukara

    Supernatural/Mystery:
    Owari no seraph
    Durarara
    Another
    Baccano
    Boku dake ga Inai Machi
    K
    Death note
    Black butler


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Katsuhira schreef:
    (...)

    Ik weet niet precies wel elke genres je leuk vind dus hier wat aanraders ik zal ze voor je op genre zetten (:

    Drama:
    Clannad + Clannad After story
    Angel beats!
    Little busters!
    Anohana
    H2O: Footprints in the sand
    Myself; Yourself
    Sola
    Air
    Wolf children Ame and Yuki

    Comedy/slice of life :
    Gekkan Shoujo Nozaki-kun
    Bokura wa Minna Kawaisou
    Lucky star
    K-ON!
    nichijou
    Yuru yuri
    Love live school idol project
    Himouto umaru-chan
    Working!!

    Romcom:
    Ao haru ride
    Lovely complex
    Ore monogatari
    Kaichou wa Maid-sama!
    Toradora
    Isshuukan Friends.
    Special A
    Ouran High school host club
    Fruit basket
    Gosick

    Romance:
    Kimi ni todoke
    Sukitte Ii na yo.
    Bokura ga Ita
    NANA
    Shigatsu wa Kimi no Uso
    Nagi no asukara

    Supernatural/Mystery:
    Owari no seraph
    Durarara
    Another
    Baccano
    Boku dake ga Inai Machi
    K
    Death note
    Black butler

    Hehe, dankjewel voor de enorme lange lijst. Ik heb er wel een paar gekeken (NANA is the best and absolute favorite <3) en er een boel in mijn lijst staan die ik nog moet kijken, maar ik zal de lijst even doorkijken en toevoegen aan mijn lijstje. Het is iniedergeval een goed lijstje, bedankt. c: ^^
    Wat is trouwens de tweede gif/van welke anime aan de linkerkant die je eerder stuurde?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 22:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Youngbae schreef:
    (...)
    Hehe, dankjewel voor de enorme lange lijst. Ik heb er wel een paar gekeken (NANA is the best and absolute favorite <3) en er een boel in mijn lijst staan die ik nog moet kijken, maar ik zal de lijst even doorkijken en toevoegen aan mijn lijstje. Het is iniedergeval een goed lijstje, bedankt. c: ^^
    Wat is trouwens de tweede gif/van welke anime aan de linkerkant die je eerder stuurde?


    De anime staan onder de spoiler in mijn post maar voor het gemak die gif op de tweede rij links is van Aikatsu!


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise