• Ah yes, want het lucht je hart is gesloten omdat sommige mensen perse hun zin moet hebben. Voel je maar aangesproken ja (cat)

    Het valt mij steeds meer op dat er de laatste echt gemene opmerkingen gemaakt na elkaar. En nee, ik ben hier niet om de heilige uit te gaan hangen want ik heb vaak zat ruzies gemaakt op het forum maar ik vind het wel heel knap dat jullie het voor elkaar hebben gekregen om een of-topic te laten sluiten. In een of-topic kan je namelijk alles zeggen zolang je het maar normaal doet...

    Ik weet niet zo goed waarom ik dit topic aanmaak maar het LJH was al gesloten voordat ik kon zeggen dat ik vind dat er heel kinderachtig gedaan werd. Ik denk ook dat er gewoon veel meer naar mensen geluisterd gaan worden als we eens allemaal de moeite te doen om adem te halen en rustig te reageren.

    Dat was het, ik geef graag mijn mening en misschien zit er niemand op te wachten maar ik moest het ergens kwijt. Het enige wat mij oprecht boeit is dat ik wil dat het LJH gewoon weer open gaat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh seriously. Ik kan niet zonder het LJH topic, waar moet ik anders mijn gezeur kwijt? (no_chears)

    KyloRen schreef:
    Oh seriously. Ik kan niet zonder het LJH topic, waar moet ik anders mijn gezeur kwijt? (no_chears)


    Ja, daarom! Ik kan zo moeilijk voor elke gedachten een nieuw topic openen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Amen.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Gibbs schreef:
    Amen.


    26 - 02 - '16

    Froyo schreef:
    (...)

    Ja, daarom! Ik kan zo moeilijk voor elke gedachten een nieuw topic openen.

    Precies dit. Al zou dat wel heel grappig worden als iedereen dat doet.

    Salamon schreef:
    (...)
    Precies dit. Al zou dat wel heel grappig worden als iedereen dat doet.


    Het grote voordeel van de situatie zou dan wel zijn dat het forum weer lekker ouderwets actief is, haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Kan iemand niet gewoon een nieuwe Lucht je hart topic (403 Dacht ik zo uit mijn hoofd) maken?


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Oh, bah. Ik heb oprecht geen flauw idee wat er gaande is of wie er nou gelijk heeft, dus ik heb echt niet het gevoel dat ik er verder iets over kan zeggen, maar ik vind het heel jammer om te zien dat het blijkbaar zo uit de hand is gelopen dat het nodig was het ljh te sluiten. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Het grote voordeel van de situatie zou dan wel zijn dat het forum weer lekker ouderwets actief is, haha.

    Al denk ik dan ook dat je dan sneller negatieve reacties krijgt. Of juist positief.

    Geardon schreef:
    Kan iemand niet gewoon een nieuwe Lucht je hart topic (403 Dacht ik zo uit mijn hoofd) maken?

    Denk niet dat dat de bedoeling is. Wss gaat het dan gewoon verder. Of de desbetreffende reacties moeten leeggehaald worden.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 19:46 ]

    Geardon schreef:
    Kan iemand niet gewoon een nieuwe Lucht je hart topic (403 Dacht ik zo uit mijn hoofd) maken?


    Dat lijkt me niet de bedoeling. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Het helpt ook echt heel goed om het LJH topic te sluiten, zeg.


    26 - 02 - '16

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Dat lijkt me niet de bedoeling. :'D


    Het lijkt me ook niet de bedoeling dat ze een topic waarvan al 403 topics van zijn
    random af te sluiten, niet?


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Square schreef:
    Oh, bah. Ik heb oprecht geen flauw idee wat er gaande is of wie er nou gelijk heeft, dus ik heb echt niet het gevoel dat ik er verder iets over kan zeggen, maar ik vind het heel jammer om te zien dat het blijkbaar zo uit de hand is gelopen dat het nodig was het ljh te sluiten. (no_chears)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    I'm sorry, want dit was niet de intentie die ik had toen ik me ermee ging bemoeien. Liever had ik dan ook een dag ban gehad o.i.d. dan dat iedereen er nu voor opdraait, maar goed, daar ga ik verder niet over. Jullie hebben i.i.g. mijn excuses.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."