• Ah yes, want het lucht je hart is gesloten omdat sommige mensen perse hun zin moet hebben. Voel je maar aangesproken ja (cat)

    Het valt mij steeds meer op dat er de laatste echt gemene opmerkingen gemaakt na elkaar. En nee, ik ben hier niet om de heilige uit te gaan hangen want ik heb vaak zat ruzies gemaakt op het forum maar ik vind het wel heel knap dat jullie het voor elkaar hebben gekregen om een of-topic te laten sluiten. In een of-topic kan je namelijk alles zeggen zolang je het maar normaal doet...

    Ik weet niet zo goed waarom ik dit topic aanmaak maar het LJH was al gesloten voordat ik kon zeggen dat ik vind dat er heel kinderachtig gedaan werd. Ik denk ook dat er gewoon veel meer naar mensen geluisterd gaan worden als we eens allemaal de moeite te doen om adem te halen en rustig te reageren.

    Dat was het, ik geef graag mijn mening en misschien zit er niemand op te wachten maar ik moest het ergens kwijt. Het enige wat mij oprecht boeit is dat ik wil dat het LJH gewoon weer open gaat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geardon schreef:
    (...)

    Het lijkt me ook niet de bedoeling dat ze een topic waarvan al 403 topics van zijn
    random af te sluiten, niet?

    Het staat uitgelegd in de laatste post waarmee het topic is gesloten. Morgen openen we het weer.


    Deep inside, I've never felt alive

    We zijn op het punt gekomen dat we discuseren over het sluiten van een topic dat gesloten is omdat we daar discussieerden. Great.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Square schreef:
    Oh, bah. Ik heb oprecht geen flauw idee wat er gaande is of wie er nou gelijk heeft, dus ik heb echt niet het gevoel dat ik er verder iets over kan zeggen, maar ik vind het heel jammer om te zien dat het blijkbaar zo uit de hand is gelopen dat het nodig was het ljh te sluiten. (no_chears)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zei eerder in een LJH topic dat ik het hier zo gezellig vond op Q en dat iedereen zo nais was naar elkaar toe. Ik weet niet of ik daar nu nog wel zo zeker van kan zijn... c:


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    Ik zei eerder in een LJH topic dat ik het hier zo gezellig vond op Q en dat iedereen zo nais was naar elkaar toe. Ik weet niet of ik daar nu nog wel zo zeker van kan zijn... c:

    O jawel hoor. Zelfs "vijanden" worden na een tijdje vaak weer vrienden. (:

    Loebas schreef:
    (...)
    Het staat uitgelegd in de laatste post waarmee het topic is gesloten. Morgen openen we het weer.


    Ik heb die post gelezen maar ik vind het gewoon super jammer dat andere voor deze ruzie gaan opdraaien. Ik heb van enkele mensen gehoord dat ze het LJH missen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Peccata schreef:
    Ik zei eerder in een LJH topic dat ik het hier zo gezellig vond op Q en dat iedereen zo nais was naar elkaar toe. Ik weet niet of ik daar nu nog wel zo zeker van kan zijn... c:


    Over het algemeen is het gewoon gezellig. Dit is de eerste keer dat ik mee heb gemaakt dat LJH is gesloten, dus het valt wel mee. Dit is gewoon even en eh.. dieptepuntje, geloof ik. Maar ik neem aan dat morgen alles wel weer goed en kalm is, want dat is meestal wel zo


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Salamon schreef:
    (...)
    O jawel hoor. Zelfs "vijanden" worden na een tijdje vaak weer vrienden. (:

    Ik probeer me gerustgesteld te voelen.


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Ik probeer me gerustgesteld te voelen.

    Doe dat maar. Q is love, Q is life. Het LJH ook btw. (:

    Peccata schreef:
    (...)
    Ik probeer me gerustgesteld te voelen.


    I really am sorry..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iroquois schreef:
    (...)

    I really am sorry..

    You better be! c:

    Bezig met schrijvers ID c:


    Slightly drunk.

    In alle eerlijkheid denk ik dat het LJH-topic sluiten voor een dag het probleem alleen maar uitstelt en bij lange na niet oplost, maar goed. Ik vind het ook wel jammer, want nu moet ik een andere manier vinden waarop ik domme dingen in mijn leven verwerk voor een dag. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Spongekip schreef:
    In alle eerlijkheid denk ik dat het LJH-topic sluiten voor een dag het probleem alleen maar uitstelt en bij lange na niet oplost, maar goed. Ik vind het ook wel jammer, want nu moet ik een andere manier vinden waarop ik domme dingen in mijn leven verwerk voor een dag. :'D


    Jip, je stamkroeg is dicht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Spongekip schreef:
    In alle eerlijkheid denk ik dat het LJH-topic sluiten voor een dag het probleem alleen maar uitstelt en bij lange na niet oplost, maar goed. Ik vind het ook wel jammer, want nu moet ik een andere manier vinden waarop ik domme dingen in mijn leven verwerk voor een dag. :'D

    Ben ik het eigenlijk niet zo mee eens. Dit topic is namelijk wel iets heel goeds om er eens met elkaar over na te denken. c:


    Pretty is just a pretty word.

    (+Waar moet ik nu schrijven dat ik doodsbang ben voor wat er vannacht met me gaat gebeuren? Ik heb aan een schrikwekkend tempo véél meloen gegeten een lees net dat meloen een zeer laxerend effect heeft. Ik heb bijna zin om een 'ik doe het in m'n broek' - grap te maken. D:)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28