• Ah yes, want het lucht je hart is gesloten omdat sommige mensen perse hun zin moet hebben. Voel je maar aangesproken ja (cat)

    Het valt mij steeds meer op dat er de laatste echt gemene opmerkingen gemaakt na elkaar. En nee, ik ben hier niet om de heilige uit te gaan hangen want ik heb vaak zat ruzies gemaakt op het forum maar ik vind het wel heel knap dat jullie het voor elkaar hebben gekregen om een of-topic te laten sluiten. In een of-topic kan je namelijk alles zeggen zolang je het maar normaal doet...

    Ik weet niet zo goed waarom ik dit topic aanmaak maar het LJH was al gesloten voordat ik kon zeggen dat ik vind dat er heel kinderachtig gedaan werd. Ik denk ook dat er gewoon veel meer naar mensen geluisterd gaan worden als we eens allemaal de moeite te doen om adem te halen en rustig te reageren.

    Dat was het, ik geef graag mijn mening en misschien zit er niemand op te wachten maar ik moest het ergens kwijt. Het enige wat mij oprecht boeit is dat ik wil dat het LJH gewoon weer open gaat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Peccata schreef:
    Ik zei eerder in een LJH topic dat ik het hier zo gezellig vond op Q en dat iedereen zo nais was naar elkaar toe. Ik weet niet of ik daar nu nog wel zo zeker van kan zijn... c:


    Ik denk dat overal waar mensen zijn, onvermijdelijk ook wat drama zal volgen, maar dit is verre van een dagelijkse gebeurtenis op Q. Laat je er niet te veel door afschrikken. Voor een internetforum vol tieners zijn we volgens mij een zeer vriendelijke, gezellige groep. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kom ik weer: Jammer dat dit is gebeurd. Ik ben misschien niet actief geweest maar LJH is altijd een uitlaat punt geweest. Ik weet dat het weer geopend word maar toch. Jammer dat dit de laatste tijd is gebeurd want het is echt een geweldige site met geweldige mensen, maar het kan soms echt iets te ver gaan..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Square schreef:
    (...)

    Ik denk dat overal waar mensen zijn, onvermijdelijk ook wat drama zal volgen, maar dit is verre van een dagelijkse gebeurtenis op Q. Laat je er niet te veel door afschrikken. Voor een internetforum vol tieners zijn we volgens mij een zeer vriendelijke, gezellige groep. :'D

    Fijn dat ik dat van een beta mag horen c:


    Slightly drunk.

    Ik vind dat mensen de meest onzinnige dingen plaatsen in het LHJ topic en dat ruzie of opmerkingen op iemand anders er niet thuis horen, anders dan een hart onder de riem steken. Dus ik ben het wel met je eens. Ik heb ook eens een opmerking over mij heen gekregen in het LJH topic, en die had ik eigenlijk gewoon moeten melden. Niet op ingaan eigenlijk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ergens vind ik dit best wel komisch, want iedereen is het er mee eens dat het niet handig is om zo te ruziën, so why did it happen in the first place :') Ik ben het eens met Inge, waar mensen zijn is drama.
    Het valt me wel veel op dat de laatste tijd meer steken onder water worden gegeven in het ljh, waardoor ik regelmatig zit van 'eh, moet ik me aangesproken voelen?'. Denk dat het goed is om het topic even te sluiten, want nu beseffen wij levenloze quizletters hoe wanhopig hard we ons ljh nodig hebben en kijken we hopelijk volgende keer wel beter uit om nutteloze discussies over andermans levens te gaan voeren (krul)

    + Ineens is er heel veel leven op het forum haha

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 20:12 ]

    Tresna schreef:
    Ergens vind ik dit best wel komisch, want iedereen is het er mee eens dat het niet handig is om zo te ruziën, so why did it happen in the first place :') Ik ben het eens met Inge, waar mensen zijn is drama.
    Het valt me wel veel op dat de laatste tijd meer steken onder water worden gegeven in het ljh, waardoor ik regelmatig zit van 'eh, moet ik me aangesproken voelen?'. Denk dat het goed is om het topic even te sluiten, want nu beseffen wij levenloze quizletters hoe wanhopig hard we ons ljh nodig hebben en kijken we hopelijk volgende keer wel beter uit om nutteloze discussies over andermans levens te gaan voeren (krul)

    + Ineens is er heel veel leven op het forum haha

    Dit is mooi gezegd.

    En het dik gedrukte viel mij ook al op sinds een tijdje.

    Tresna schreef:
    Ergens vind ik dit best wel komisch, want iedereen is het er mee eens dat het niet handig is om zo te ruziën, so why did it happen in the first place :') Ik ben het eens met Inge, waar mensen zijn is drama.
    Het valt me wel veel op dat de laatste tijd meer steken onder water worden gegeven in het ljh, waardoor ik regelmatig zit van 'eh, moet ik me aangesproken voelen?'. Denk dat het goed is om het topic even te sluiten, want nu beseffen wij levenloze quizletters hoe wanhopig hard we ons ljh nodig hebben en kijken we hopelijk volgende keer wel beter uit om nutteloze discussies over andermans levens te gaan voeren (krul)

    + Ineens is er heel veel leven op het forum haha

    Laten we dan hopen, en ons ervoor inzetten, dat dit "wat zijn we stom bezig geweest"-effect nog lang na zal zingen. Want de ervaring leert dat degene die in de fout gingen, in herhaling vallen.


    Slightly drunk.

    Ja lol sorry mensen het begon wel een beetje met mij.
    All I tried was to get some peace because I was tired of this shit.

    Mijn bedoelingen was niet negatief dat zeker niet.
    Pls don't hit me or something, I was sick of this. Maarja, om mijn bericht een beetje nuttig te houden, als er mensen zijn die zijn/haar hart wilt luchten. U can use my GB and will get an answer back hahaha.

    Big hugs.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 20:19 ]

    Wasikowska schreef:
    We zijn op het punt gekomen dat we discuseren over het sluiten van een topic dat gesloten is omdat we daar discussieerden. Great.


    Hier wil ik toch even op inhaken, om misverstanden te voorkomen.

    Het feit dat er een discussie wordt gevoerd is nooit een probleem, maar het is niet de bedoeling dat in het LJH zaken worden besproken waar enkel de desbetreffende user en de moderators iets mee te maken hebben. Elke user heeft immers recht op privacy en bovendien kan dit heel kwetsend zijn. Hier werd op doorgegaan, terwijl er duidelijk was verzocht hierover te stoppen. De discussie zelf zal dus nooit het probleem zijn. Enkel het onderwerp en de manier waarop men discussieert (dit mag niet kwetsend zijn). Vandaar dat we in het topic meerdere waarschuwingen hebben geplaatst, die genegeerd zijn, wat uit is gelopen in een vervelende maatregel.


    Happy Birthday my Potter!

    Peccata schreef:
    (...)
    Laten we dan hopen, en ons ervoor inzetten, dat dit "wat zijn we stom bezig geweest"-effect nog lang na zal zingen. Want de ervaring leert dat degene die in de fout gingen, in herhaling vallen.


    Wij mensen zijn wezens met een kort lontje en nog een slechter geheugen, dus ik vermoed dat we over een tijdje weer kunnen lachen (positief blijven!) om dit soort dingen c':

    Tresna schreef:
    (...)

    Wij mensen zijn wezens met een kort lontje en nog een slechter geheugen, dus ik vermoed dat we over een tijdje weer kunnen lachen (positief blijven!) om dit soort dingen c':

    Waar ging het ook weer om, zei je?

    Grapje.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 20:29 ]


    Slightly drunk.

    Het is wel lastig zo, zonder het LJH O:

    Salamon schreef:
    Het is wel lastig zo, zonder het LJH O:


    Nouja, we hebben de shoutbox nog c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iroquois schreef:
    (...)

    Nouja, we hebben de shoutbox nog c:

    Dat is waar ook. (:

    Iroquois schreef:
    (...)

    Nouja, we hebben de shoutbox nog c:


    En het OMG-topic. Komt daar ook weer leven in.


    "Ignite, my love. Ignite."