• fotogeniek?

    Ik zie altijd iedereen super mooi op foto's staan. Al mijn vrienden hun instagram zijn goals en dan kom ik aan met mijn niet-fotogeniekheid. Als ik een foto maak met mijn vriendinnen/vrienden staat altijd iedereen er kei mooi op en ik echt als een ezel.
    Ik heb zelfs een tijdje maar automatisch een vreemd gezicht getrokken als er een foto gemaakt werd om de schade te beperken maar dat kan ik toch niet mijn hele leven blijven doen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik moet altijd zo'n 200 foto's maken en dan heb ik met geluk 1 mooie. Geduld is dus mijn gouden tip c;


    26 - 02 - '16

    Je bent zeker niet de enige. Ik sta ook nooit mooi of normaal op foto's.

    Ik ben het ook niet hoor. Maar je moet wel onthouden dat je je eigen gezicht anders ziet op foto's dan wanneer je in een spiegel kijkt. Dat is kan een groot verschil zijn.

    Same here. Ieder lijkt mooi te kunnen glimlachen ofzo en dan heb je mij daar met zo'n awkward smile. Das t hoofdreden waarom mijn profielfoto op fb van 3 jaar geleden is.


    -

    LosingNemo schreef:
    Same here. Ieder lijkt mooi te kunnen glimlachen ofzo en dan heb je mij daar met zo'n awkward smile. Das t hoofdreden waarom mijn profielfoto op fb van 3 jaar geleden is.

    Gail, don't lie to me.


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Gail, don't lie to me.

    It's the truth bby x


    -

    Mja, ik heb dat ook altijd hoor. Ik denk dat elk mens er wel last van heeft. Ik moet zo'n 300 selfies maken en ik kies er iets van 4 uit waarvan ik vind dat ik er goed op sta. Blijkt dat ik op een stuk of 100 wel goed sta, maar je ziet jezelf anders dan andere mensen.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Nawh Sarita, ik vind je Instagramfoto's wel mooi hoor. ^^ Maar ik snap je gevoel wel, heb er soms ook last van. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.