• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Why?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ughh


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Uhm ik werd gisteren middag zo fijn wakker....
    Ik wil elke ochtend bij hem wakker worden, maar helaas vanmorgen eigen bed, totaly alone 3:

    Idk ik ben zo verliefd :Y)

    [ bericht aangepast op 11 april 2016 - 6:47 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ugh, ik ben misselijk en heb zó geen zin in vandaag...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    I want to stay home and talk with you all day but I can't and ugh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    t beste wat je kan overkomen is dat wanneer je crush heel random een hartje stuurt. Dat je niet eens had verwacht dat hij überhaupt wat zou gaan sturen. En dan ook nog eens een hartje. Fjskdkdks

    Ik ben nu serieus 2 volle dagen aan het random glimlachen niet gezond meer.

    Mijn oma zegt dat mijn opa zachtjes moet zijn omdat m'n zusje en ik nog slapen. En hij mag de badkamer niet in omdat wij er zo uit moeten. Beide dingen negeert hij.

    [ bericht aangepast op 11 april 2016 - 7:16 ]

    Blades schreef:
    t beste wat je kan overkomen is dat wanneer je crush heel random een hartje stuurt. Dat je niet eens had verwacht dat hij überhaupt wat zou gaan sturen. En dan ook nog eens een hartje. Fjskdkdks

    Ik ben nu serieus 2 volle dagen aan het random glimlachen niet gezond meer.


    Zo lieeeeeeeeef.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik wil geen bloemkooloor krijgen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die stomme show heeft me volgestouwd met gelul over "de ware" en ik geloof niet eens in een ware maar ik merk dat het niet echt helpt bij plan Kom Van Crush Af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het is zo koud hier dat mijn tepels er bijna af vriezen. Fucking pijnlijk alsof er kleine naaldjes in gestoken worden. En ze zijn spier wit.

    Bleh. Geen zin.

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Zo lieeeeeeeeef.

    Haha. ;-;;; Ik hyperventileerde zowat serieus. Het was zo goddamn onverwachts.

    [ bericht aangepast op 11 april 2016 - 7:35 ]

    Ugh. School.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Can someone come take my feelings away from me? I have no desire for them because I'll ruin everything if I told anyone.. Anyone at all.


    — Inner peace, it's hard to find. —