• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oké fuck mijn educatie tijd voor slaap zodat ik morgen weer fris en fruitig ben voor de eerste einde-van-de-elfde mental breakdown van de week


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn slaapritme is totaal fucked up, maar 's ochtends drie uur wakker liggen en naar de sproetels op je rug staren is vannachts slaapellende meer dan waard


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    waarom kan iemand me niet komen halen en zeggen dat m'n leven een fucking joke is? dat ik opnieuw begin, drop me in de himalaya of het amazonewoud idk idc i'm alone anyway


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I want to tell you but honestly.. It would fuck everything up between us because that's what happened with the last person I told... And I'm crying again for the... how many times today? Goodnight, I guess.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kan er nu even iemand tevoorschijn komen met de mededeling dat ik genoeg leed heb gehad voor de komende x-aantal jaar zodat ik eens kan leren hoe het is om echt gelukkig te zijn?

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 23:11 ]


    26 - 02 - '16

    The feeling in dit liedje is te hard te voelen.

    Allright, let's skip it :W Ik vind hem toch niet zo leuk


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh fuck oh shit oh nee, volgens mij zitten echt hooguit drie mensen daarop te wachten, why. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Godver, rotzak! IEDEREEN WEET DAT JE THEORIE MOET VERWERKEN VOOR JE VERSLAG. Ik ga laat bezig zijn vandaag.


    What would Emma do?

    Mijn leven draait ineens om slam poetry waarom heb ik geen skills I hate life


    because i knew you, i have been changed for good

    fuck het is al zo laat wtf


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sable schreef:
    Kan er nu even iemand tevoorschijn komen met de mededeling dat ik genoeg leed heb gehad voor de komende x-aantal jaar zodat ik eens kan leren hoe het is om echt gelukkig te zijn?


    I totally agree w/ this


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Eindelijk thuis


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Loebas schreef:
    (...)
    Lijkt me nogal logisch (;
    Maar, nee, ik ben niet zo bekend met al die namen en achternamen. Maar nu ik één en één bij elkaar heb gedaan, lijken ze best veel op elkaar x'D

    Hoezo nogal logisch? Ik wist dat allang :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chaerin schreef:
    (...)
    Hoezo nogal logisch? Ik wist dat allang :'D

    Meer in de richting van mijn reactie. Anders zou ik niet zo verbaasd zijn...


    Deep inside, I've never felt alive

    Loebas schreef:
    (...)
    Meer in de richting van mijn reactie. Anders zou ik niet zo verbaasd zijn...

    Dat snap ik :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.