• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Er zijn hier twee mensen op de trein al heel de tijd super luid over electriciteit en programmering aan het praten. Ik ga gewoon dood ververveling en ik luistzr er niet eens naar. Het meisje dat er bij zit is hen al heel de tijd aan het proberen afleiden met kattenfoto's.


    What would Emma do?

    Nog 12 dagen en dan kan ik mijn un veranderen (: /telt af


    because i knew you, i have been changed for good

    Helicoprion schreef:
    Er zijn hier twee mensen op de trein al heel de tijd super luid over electriciteit en programmering aan het praten. Ik ga gewoon dood ververveling en ik luistzr er niet eens naar. Het meisje dat er bij zit is hen al heel de tijd aan het proberen afleiden met kattenfoto's.

    Achter mij zaten twee mannen die zeiden dat 'de man met het hoedje' was opgepakt. DUDES DIE IS ALLANG WEER VRIJGELATEN WANT 'T WAS DE VERKEERDE DUUUUUUUUDES KOM OP NOU

    En dat in een stiltecoupe *_*


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Achter mij zaten twee mannen die zeiden dat 'de man met het hoedje' was opgepakt. DUDES DIE IS ALLANG WEER VRIJGELATEN WANT 'T WAS DE VERKEERDE DUUUUUUUUDES KOM OP NOU

    En dat in een stiltecoupe *_*


    Het meisje dat er naast zit heeft een tijdelijk succesvol afleidingsmaneouvre uitgevoerd.


    What would Emma do?

    Gawd. Im so tired. D:


    The truth is out there.

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Het meisje dat er naast zit heeft een tijdelijk succesvol afleidingsmaneouvre uitgevoerd.

    Kent ze hen?


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Achter mij zaten twee mannen die zeiden dat 'de man met het hoedje' was opgepakt. DUDES DIE IS ALLANG WEER VRIJGELATEN WANT 'T WAS DE VERKEERDE DUUUUUUUUDES KOM OP NOU

    En dat in een stiltecoupe *_*


    Huh wat, the guy met her hoedje is toch opgepakt? En die vertelde dat de aanslag op Frankrijk moest gebeuren


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Peccata schreef:
    (...)
    Kent ze hen?


    Het is het liefje van een van de twee ze heeft nog bijna geen woord gezegd en is meer met haar gsm bezig.


    What would Emma do?

    Capybara schreef:
    (...)

    Huh wat, the guy met her hoedje is toch opgepakt? En die vertelde dat de aanslag op Frankrijk moest gebeuren

    En ook weer vrijgelaten. Was een onschuldige man die thuis was ten tijde van de aanslag. Las ik gisteren in de krant.

    Of het was de krant van enkele dagen eerder en er is in de dagen na die krant meer gebeurd dan ik heb meegekregen c:


    Slightly drunk.

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Het is het liefje van een van de twee ze heeft nog bijna geen woord gezegd en is meer met haar gsm bezig.

    Moesten ze elkaar niet aflebberen dan...? *fronst wenkbrauwen*


    Slightly drunk.

    Chaerin schreef:
    (...)
    Wist je dat niet?

    Lijkt me nogal logisch (;
    Maar, nee, ik ben niet zo bekend met al die namen en achternamen. Maar nu ik één en één bij elkaar heb gedaan, lijken ze best veel op elkaar x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Peccata schreef:
    (...)
    WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT

    IKR


    Deep inside, I've never felt alive

    EMILY IS BONES? NEEE VOOR MIJ BLIJFT HET BRENNAN C:


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    En ook weer vrijgelaten. Was een onschuldige man die thuis was ten tijde van de aanslag. Las ik gisteren in de krant.

    Of het was de krant van enkele dagen eerder en er is in de dagen na die krant meer gebeurd dan ik heb meegekregen c:


    Is die man met het hoedje niet die Mohamed Abrini? Want die zit nog steeds vast - hij heeft gezegd dat hij de man met het hoedje was. Wat ervan waar is, weet ik ook niet, wan het lijkt me raar dat een IS-er dat zomaar zou toegeven. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Peccata schreef:
    EMILY IS BONES? NEEE VOOR MIJ BLIJFT HET BRENNAN C:

    Dat is toch de bijnaam voor Brennan van dingetje. VERDOMT, nu ben ik zijn naam kwijt D:


    Deep inside, I've never felt alive