• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Monesi schreef:
    (...)

    Is die man met het hoedje niet die Mohamed Abrini? Want die zit nog steeds vast - hij heeft gezegd dat hij de man met het hoedje was. Wat ervan waar is, weet ik ook niet, wan het lijkt me raar dat een IS-er dat zomaar zou toegeven. :'D

    I'm confused.


    Slightly drunk.

    Gvd conducteur je intercom heeft een kutirritante piep my ear hurts i want death


    because i knew you, i have been changed for good

    O gaaawd, hij heeft alle miljoenen er al uit gespeeld! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als ik het een beetje handig plan, kan ik morgenochtend op mijn gemakkie naar de Primark om nieuwe broeken te scoren.


    Slightly drunk.

    Spotify wtf
    Wat doe je dit is een fake versie van het echte lied?!


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Can someone please hug me >.<


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    tegen mensen vertellen dat je van de trap geduwd bent omdat 'ik was dronken en viel van de trap' niet sociaal okay is en ik er geen vrij voor ga krijgen


    i put the fun in funeral

    JamesPotter schreef:
    Can someone please hug me >.<


    Huhk


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Peccata schreef:
    (...)
    I'm confused.


    je loopt achter denk ik x)

    idk een week geleden (?) werd er een man opgepakt die de man met het hoedje zou zijn, maar dat bleek van niet. Nu hebben ze een andere man opgepakt die de man met het hoedje wel zou zijn. Dus die mensen bij jou in de tram/trein idk hadden gelijk, hoor


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    JamesPotter schreef:
    Can someone please hug me >.<

    Hugtopic. Nu. c:

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 21:23 ]


    Slightly drunk.

    Geardon schreef:
    (...)

    Huhk


    Thankss:)

    Peccata schreef:
    (...)
    Hugtopic. Nu. c:


    I will(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ik heb echt geen zin in volgende week. Kan ik niet tijdelijk ergens anders wonen?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Transmissions schreef:
    ik heb echt geen zin in volgende week. Kan ik niet tijdelijk ergens anders wonen?
    als je een luchtbed meeneemt mag je best bij mij komen logeren *^*

    // ugh ik ben zo snel afgeleid what is life right now


    because i knew you, i have been changed for good

    En ze doen alles om me te breken en waarom? Omdat ik het niet met ze eens was en omdat ik het woord 'succes' zei, maar ik weet dat op een dieper niveau dat ze alles wat ik doe en ben verkeerd vinden en nu tril en huil ik, voel ik me onveilig, maar dat is iets waar ik maar gewoon aan moet wennen, want het zal altijd zo zijn.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb dus echt geen zin om de 18 tot de 22e naar Schotland te gaan.. Like, kan iemand mijn been breken zodat ik niet kan? Ja? Dankje.


    — Inner peace, it's hard to find. —