• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Heb je One Day ooit gezien/gelezen?


    Als het de film is die ik in mijn hoofd heb:
    NOOOO DON'T REMIND ME OF THAT IT WAS SO NICE AND CUTE AND THEN BAM AND MY SIS AND I WERE LIKE DON'T CRY DON'T CRY THIS CAN'T BE HAPPENING.
    Als dit ergens op slaat, dan ja, ik heb hem gezien, toen hij net uit was in de bios :')


    Happy Birthday my Potter!

    Peccata schreef:
    Salamon, activeer jij elke dag?

    Zolang ik nog een grote voorraad in Word heb wel. Maar als ik over de helft ben minder vaak. Ik heb nu zoveel omdat ik eerst heel veel achter de schermen geschreven heb. Like 80 duizend woorden.

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Als het de film is die ik in mijn hoofd heb:
    NOOOO DON'T REMIND ME OF THAT IT WAS SO NICE AND CUTE AND THEN BAM AND MY SIS AND I WERE LIKE DON'T CRY DON'T CRY THIS CAN'T BE HAPPENING.
    Als dit ergens op slaat, dan ja, ik heb hem gezien, toen hij net uit was in de bios :')


    Ja, 't is die. Absoluut die.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Ja, 't is die. Absoluut die.


    Gosh, ik moet hem echt weer eens kijken. Hij was echt goed alleen zo... Sws dat ik kei hard ga huilen als ik hem weer eens ga kijken lol.


    Happy Birthday my Potter!

    Amica schreef:
    Wauw haha, ik had juist gedroomd dat Quizlet voor altijd Fishlet zou blijven :'D


    Mooie dromen. x)

    Square schreef:
    Als het een hallucinatie was, was het in ieder geval een gedeelde, want dat keek ik ook altijd. Oiski poiski. (bloos)


    Haha. Nu wil ik dat echt nog eens terugzien. :'D Ik zit weer in kinderfilmmodus... x)


    What would Emma do?

    Is het echt zo'n groot probleem dat mijn neef zijn verjaardag niet wil vieren? Mijn oom en tante steunen mijn neef, maar het kan mijn ouders alleen maar schelen wat anderen wel niet zouden denken. Sociale verplichting, my ass.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Whoop, oké en nu moet ik na musical echt hoofdstuk 7 schrijven, want anders kan ik morgen weer niks activeren. Bovendien loop ik achter lol.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb serieus zo met m'n crush vrijdag de hele avond gezeten. De bank was serieus leeg en wij zaten zo tegenelkaar aan djskkskskddll I'm so in love.

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 11:33 ]

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Is het echt zo'n groot probleem dat mijn neef zijn verjaardag niet wil vieren? Mijn oom en tante steunen mijn neef, maar het kan mijn ouders alleen maar schelen wat anderen wel niet zouden denken. Sociale verplichting, my ass.

    Ik vier hem na komend jaar ook niet meer. Althans, niet voor familie. Wel voor huisgenoten, want dat is gewoon lachuhh.


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Ik vier hem na komend jaar ook niet meer. Althans, niet voor familie. Wel voor huisgenoten, want dat is gewoon lachuhh.


    Grappig, ik zei net nog: "zoveel mensen vieren hun verjaardag niet" en je geeft me meteen bewijs. Dank je wel!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    (...)

    Grappig, ik zei net nog: "zoveel mensen vieren hun verjaardag niet" en je geeft me meteen bewijs. Dank je wel!

    Wat was ook alweer jouw vorige username? Ik ken jou...
    + Weet het al c:

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 11:51 ]


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Wat was ook alweer jouw vorige username? Ik ken jou...


    SonOfGondor. Zo kent iedereen me eigenlijk.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Nee, ik ga niet weer helemaal in m'n eentje een groepswerk maken. Iemand, stop me, want straks doe ik opnieuw al het werk omdat mijn groepspartners niet reageren op mijn berichtje.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atrox schreef:
    Nee, ik ga niet weer helemaal in m'n eentje een groepswerk maken. Iemand, stop me, want straks doe ik opnieuw al het werk omdat mijn groepspartners niet reageren op mijn berichtje.

    Stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop.

    Genoeg? Echt, laat het gaan, het is zo slecht voor je bloeddruk - en je reputatie. Straks profiteert iedereen van je.
    Ervaringsdeskundige hier, dus neem het maar van mij aan.

    Volgens mij heb ik stukjes eierschaal zitten eten.

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 12:02 ]


    Slightly drunk.

    Heeft er iemand toevallig heel erg veel kennis over de isomeren phentermine en methamfetamine? Nee, ik ben geen druggebruiker, ik moet gewoon even een opdracht maken voor chemie, maar als ik die twee opzoek, krijg ik enkel sites waar ik drugs kan kopen, drugs reviews of onbetrouwbare sites :/

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 12:08 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.