• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Helicoprion schreef:
    Waarom gaat de moeder in elke tekenfilm dood? D:

    Edit: oeps, heel even het LJH gesloten, sorry.


    Foei toch. :'D


    OTOFT: Ik wil het bos iiiiiinnn. :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is twee uur en ik zit nog op bed en ik wil ontbijt, maar mijn opa en oma zijn beneden en ik wil eigenlijk niet om twee uur ontbijt halen voor hun neus. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het is twee uur en ik zit nog op bed en ik wil ontbijt, maar mijn opa en oma zijn beneden en ik wil eigenlijk niet om twee uur ontbijt halen voor hun neus. (cat)


    Haha, zeg dat het middageten is ;D

    // Ik kijk the Land before Time, omdat kinderfilms pure nostalgie zijn. (cat)

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 14:03 ]


    What would Emma do?

    IK BEN UIT MIJN FAVORIETE BROEK GESCHEURD


    Slightly drunk.

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Haha, zeg dat het middageten is ;D

    // Ik kijk the Land before Time, omdat kinderfilms pure nostalgie zijn. (cat)


    Ik heb me naar de keuken gewaagd en ze zaten een beetje half te slapen op de bank, dus de enige opmerking die ik kreeg was "goedenacht" toen ik weer naar boven glipte. Ik tel dit als een succes. :'D

    Veel plezier met je film! Dat is er eentje die ik nooit heb gezien als kind, maar ik hoorde er wel altijd over en dat is nu nog steeds zo, op een of andere manier, dus ik wil hem eigenlijk echt een keer kijken puur om te weten wat ik nou precies heb gemist. (krul)

    -

    Het was me bijna gelukt te verdringen dat ik voor maandag al huiswerk heb, shit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik word zo moe van mijn ouders ik wil weg en niet meer terug naar limboland komen of zo


    because i knew you, i have been changed for good

    Reageer nu toch eens! :<


    & Nahwie, jij bent echt zo lief asdfghjkl! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is altijd zo fijn dat op zulke momenten het zich precies aftekent wie er wel om je geven en wie niet (cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb me naar de keuken gewaagd en ze zaten een beetje half te slapen op de bank, dus de enige opmerking die ik kreeg was "goedenacht" toen ik weer naar boven glipte. Ik tel dit als een succes. :'D

    Veel plezier met je film! Dat is er eentje die ik nooit heb gezien als kind, maar ik hoorde er wel altijd over en dat is nu nog steeds zo, op een of andere manier, dus ik wil hem eigenlijk echt een keer kijken puur om te weten wat ik nou precies heb gemist. (krul)

    -

    Het was me bijna gelukt te verdringen dat ik voor maandag al huiswerk heb, shit.


    Haha, dat is inderdaad een succes. :'D

    Die moet je maar eens zien, ja! Dino's en zo, altijd leuk. x)


    What would Emma do?

    Boompje is weer terug op zijn plek, de lente mag beginnen ^^

    Een van mijn twee groepsleden heeft geantwoord dat ze niet eens meer weet wat de opdracht inhoudt -.- Heb echt het gevoel dat er niks van die opdracht was geworden als ik ze er niet aan had helpen denken.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Pandan cake gemaakt. YAAEEESSS.

    Hij vindt me leuk asdfghjkl. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Hij vindt me leuk asdfghjkl. c:

    Wie is het ken ik hem what.


    Pretty is just a pretty word.

    Gibbs schreef:
    Hij vindt me leuk asdfghjkl. c:


    Awhie yay *O*


    Happy Birthday my Potter!