• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    steeds weer komen diezelfde gedachten terug... misschien moet ik toch maar écht gaan emigreren naar oost azië


    because i knew you, i have been changed for good

    Dit liedje is te accurate....


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I really feel like drowning myself rn.


    Happy Birthday my Potter!

    @Annie en Anna

    Chill, chill, we moeten nog meeten. :C But asdfghjkl hij is so cute enzo. c:

    Edit: Nahwie, hij wil wel meeten. :3

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 16:35 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    what a day. amper geslapen, maar wel de zonsopgang zien weerspiegelen op je gezicht, daarna teruggeworpen naar mijn kindertijd met de k3-afscheidstour en alsof ik niet al genoeg had gedaan voor een dag ook nog mijn vrienden over een voetbalveld zien hobbelen, terwijl de reservespelers alleen maar (verbale) ruzie maakten met de tegenpartij.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ugh, je weet wel goed hoe je een leuk weekend meteen moet verpesten door zo kinderachtig te doen.

    Ik heb behoefte om mij op te sluiten, af te sluiten en te schrijven.


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    Ik heb behoefte om mij op te sluiten, af te sluiten en te schrijven.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben geen zin in school morgen :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atrox schreef:
    Ik ben geen zin in school morgen :/


    <3

    Oké, oké, denk hier eens over na: trans meisje Ginny Weasley. In de bevalkamer maken de Helers zich nogal zorgen omdat het antwoord van meneer en mevrouw Weasley op "gefeliciteerd, het is een jongen" een simultaan "oh Merlin, nog eentje" is, maar een paar jaar later blijkt dat een overhaaste conclusie te zijn geweest. Mevrouw Weasley werpt zich met exact evenveel overgave in het naaien van jurkjes als ze zou hebben gedaan als ze een cis dochter had gekregen (of nog net een tikkeltje meer, want damn it, dit is haar kind en het zal zich gewild en geaccepteerd voelen als dat het laatste is wat ze doet, wat de mensen in Diagon Alley ook fluisteren). Meneer Weasley verdiept zich in Muggle discourse over gender omdat de toverwereld er op sommige vlakken veel losser over is maar anderzijds niet echt zinnig over weet te praten. Al Ginny's broers kan het niet zoveel schelen, als ze maar gewoon meedoet aan hun potjes Quidditch, want dan kunnen ze precies drie tegen drie spelen met Percy als scheidsrechter en dat is stukken belangrijker dan welke kleur beschuit met muisjes ze hadden moeten eten. Na het gedoe met de Geheime Kamer gaan er geruchten door de school dat Ginny daardoor "in de war is gebracht", zelfs al heeft de trap naar de meidenslaapzalen van Gryffindor haar altijd al zonder problemen omhoog gelaten. Dat wordt gevolgd door een hoop gevallen van HELP-er-zit-een-kikker-in-mIJN-BED die niemand kan verklaren en waar Fred en George niets van weten, nee professor McGonagall, wij vinden het ook heel vreemd, ja, echt raar (wat ze met perfecte pokerfaces beweren terwijl ze zo onopvallend mogelijk kikkerdril aan hun gewaad afvegen en McGonagall doet alsof ze dat niet ziet). Harry heeft een mild moment van paniek/een onnodige seksualiteitscrisis als hij zijn crush op Ginny opmerkt, tot Ron honest-to-God dreigend met zijn toverstok naar hem zwaait en hem vertelt dat hij een zusje heeft, oké, ze is een meisje, dus doe niet zo lullig, Harry (pun intended), wat er tevens toe leidt dat Ron en Hermione hun shit iets eerder op een rijtje krijgen dan midden in het laatste grote gevecht (en Harry beseft dat hij inderdaad stom bezig was en is gerustgesteld tot hij merkt dat zijn fascinatie met Draco misschien toch wel iets intenser was dan kan worden gezien als standaard, maar dat is een ander verhaal).


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gibbs schreef:
    (...)



    Thank you *hugs back*

    And now I'm gonna write, as much as possible, 'cause I want to kill people, but I have to write like at least 20K to be able to do that again :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Meh. Ik wil wel eens meedoen met een goede RPG, maar ik kan er geen een vinden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha, je bent zo zielig dat het grappig wordt. Had je ook maar iets van mensenkennis gehad, had je misschien wel beseft dat het laatste wat m'n ma is, harteloos is. Maar goed, denk erover wat je wilt. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    Oké, oké, denk hier eens over na: trans meisje Ginny Weasley. In de bevalkamer maken de Helers zich nogal zorgen omdat het antwoord van meneer en mevrouw Weasley op "gefeliciteerd, het is een jongen" een simultaan "oh Merlin, nog eentje" is, maar een paar jaar later blijkt dat een overhaaste conclusie te zijn geweest. Mevrouw Weasley werpt zich met exact evenveel overgave in het naaien van jurkjes als ze zou hebben gedaan als ze een cis dochter had gekregen (of nog net een tikkeltje meer, want damn it, dit is haar kind en het zal zich gewild en geaccepteerd voelen als dat het laatste is wat ze doet, wat de mensen in Diagon Alley ook fluisteren). Meneer Weasley verdiept zich in Muggle discourse over gender omdat de toverwereld er op sommige vlakken veel losser over is maar anderzijds niet echt zinnig over weet te praten. Al Ginny's broers kan het niet zoveel schelen, als ze maar gewoon meedoet aan hun potjes Quidditch, want dan kunnen ze precies drie tegen drie spelen met Percy als scheidsrechter en dat is stukken belangrijker dan welke kleur beschuit met muisjes ze hadden moeten eten. Na het gedoe met de Geheime Kamer gaan er geruchten door de school dat Ginny daardoor "in de war is gebracht", zelfs al heeft de trap naar de meidenslaapzalen van Gryffindor haar altijd al zonder problemen omhoog gelaten. Dat wordt gevolgd door een hoop gevallen van HELP-er-zit-een-kikker-in-mIJN-BED die niemand kan verklaren en waar Fred en George niets van weten, nee professor McGonagall, wij vinden het ook heel vreemd, ja, echt raar (wat ze met perfecte pokerfaces beweren terwijl ze zo onopvallend mogelijk kikkerdril aan hun gewaad afvegen en McGonagall doet alsof ze dat niet ziet). Harry heeft een mild moment van paniek/een onnodige seksualiteitscrisis als hij zijn crush op Ginny opmerkt, tot Ron honest-to-God dreigend met zijn toverstok naar hem zwaait en hem vertelt dat hij een zusje heeft, oké, ze is een meisje, dus doe niet zo lullig, Harry (pun intended), wat er tevens toe leidt dat Ron en Hermione hun shit iets eerder op een rijtje krijgen dan midden in het laatste grote gevecht (en Harry beseft dat hij inderdaad stom bezig was en is gerustgesteld tot hij merkt dat zijn fascinatie met Draco misschien toch wel iets intenser was dan kan worden gezien als standaard, maar dat is een ander verhaal).
    Aaah I love this concept

    // Okay ik heb huizen aangeboden gekregen in Trinidad&Tobago, New York en Tokio. @God thanks for friends.


    because i knew you, i have been changed for good