• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Atrox schreef:
    Heeft er iemand toevallig heel erg veel kennis over de isomeren phentermine en methamfetamine? Nee, ik ben geen druggebruiker, ik moet gewoon even een opdracht maken voor chemie, maar als ik die twee opzoek, krijg ik enkel sites waar ik drugs kan kopen, drugs reviews of onbetrouwbare sites :/

    Probeer eens wikipedia?


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Probeer eens wikipedia?

    Dat geldt voor mij ook als onbetrouwbare site :') Als ik Wikipedia bij m'n bronvermelding zet, kom ik echt wel heel onprofessioneel over. Volgens mij mogen we Wikipedia niet eens gebruiken ook (;

    En waarom reageert niemand wanneer ik vraag hoe we die opdracht gaan aanpakken? Ik heb geen zin om vanavond weer te gaan stressen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atrox schreef:
    (...)
    Dat geldt voor mij ook als onbetrouwbare site :') Als ik Wikipedia bij m'n bronvermelding zet, kom ik echt wel heel onprofessioneel over. Volgens mij mogen we Wikipedia niet eens gebruiken ook (;

    En waarom reageert niemand wanneer ik vraag hoe we die opdracht gaan aanpakken? Ik heb geen zin om vanavond weer te gaan stressen.

    Hmm, wij mochten alleen bij ons profielwerkstuk geen wiki gebruiken. Voor de rest heeft het me ontzettend vaak uit de brand geholpen c: Er wordt wel gezegd dat het onbetrouwbaar is, maar ik geloof daar niet zo in.


    Slightly drunk.

    Ugh, verf heeft niet echt gepakt op mijn haar. Het rood van de vorige keer schijnt er doorheen.

    Pff wat een nacht weer.. *zzz*


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Weet nog steeds niet zeker of ik deze bioscoop nou geweldig vind of afschuwelijk of ergens er tussenin


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Peccata schreef:
    (...)
    Hmm, wij mochten alleen bij ons profielwerkstuk geen wiki gebruiken. Voor de rest heeft het me ontzettend vaak uit de brand geholpen c: Er wordt wel gezegd dat het onbetrouwbaar is, maar ik geloof daar niet zo in.

    Gelukzak :p Wij mogen bij de meeste vakken alleen betrouwbare bronnen gebruiken en bij de opdracht stond heel duidelijk uitgelegd wat een betrouwbare bron is, dus nu kan ik zeker niet met Wikipedia afkomen :')

    En man, ik heb echt zo het gevoel dat mijn twee groepsleden zonder te overleggen met mij het makkelijke deel van de opdracht gaan doen en pas 's avonds zullen zeggen dat ik nog even heel het moeilijke deel in orde moet brengen. Waarom heb ik zo weinig vertrouwen in mijn klasgenoten? D:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atrox schreef:
    (...)
    Gelukzak :p Wij mogen bij de meeste vakken alleen betrouwbare bronnen gebruiken en bij de opdracht stond heel duidelijk uitgelegd wat een betrouwbare bron is, dus nu kan ik zeker niet met Wikipedia afkomen :')

    En man, ik heb echt zo het gevoel dat mijn twee groepsleden zonder te overleggen met mij het makkelijke deel van de opdracht gaan doen en pas 's avonds zullen zeggen dat ik nog even heel het moeilijke deel in orde moet brengen. Waarom heb ik zo weinig vertrouwen in mijn klasgenoten? D:

    Omdat klasgenoten kut zijn en je altijd in de steek laten. Daarom. Geloof me, dat wordt helaas pas op de universiteit minder.

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 12:41 ]


    Slightly drunk.

    Ik ben die kutsfeer hier in huis ZO ZAT echt stop met continu ruzie maken we wilde alleen maar GEZELLIG IETS MET ELKAAR GAAN DOEN

    Pls iemand neem me voor een week in huis ofzo ik trek dit niet


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Peccata schreef:
    (...)
    Omdat klasgenoten kut zijn en je altijd in de steek laten. Daarom. Geloof me, dat wordt helaas pas op de universiteit minder.

    Ik heb eigenlijk echt zin om helemaal niks meer aan deze taak te doen als ze niet snel reageren, maar dan zouden mijn punten waarschijnlijk ook heel erg laag liggen >.< Stomme klasgenoten, waarom is er niemand die een beetje verantwoordelijkheid heeft en ook echt iets doet? Man, ik krijg hier echt zoveel stress van. Dit is precies de reden waarom ik groepswerken haat.
    Maar gelukkig wordt het op de universiteit minder dan :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    ughughugh >:[


    because i knew you, i have been changed for good

    Wanneer ga je eens ophouden met dit kinderachtige gedrag?


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Atrox schreef:
    (...)
    Ik heb eigenlijk echt zin om helemaal niks meer aan deze taak te doen als ze niet snel reageren, maar dan zouden mijn punten waarschijnlijk ook heel erg laag liggen >.< Stomme klasgenoten, waarom is er niemand die een beetje verantwoordelijkheid heeft en ook echt iets doet? Man, ik krijg hier echt zoveel stress van. Dit is precies de reden waarom ik groepswerken haat.
    Maar gelukkig wordt het op de universiteit minder dan :')

    Ja, op de uni kent iedereen z'n verantwoordelijkheid c:

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 13:50 ]


    Slightly drunk.

    Het moment dat je ontdekt dat er een West Vlaamse Wikipedia.org is.(krul)


    Queer zijn is gewoon alles

    Waarom gaat de moeder in elke tekenfilm dood? D:

    Edit: oeps, heel even het LJH gesloten, sorry.

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 13:56 ]


    What would Emma do?