• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Deze ship geeft me echt kotsneigingen en dat zegt heel veel.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    sst, no one is gonna read it. no one cares.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik durf morgen echt niet met al mijn imperfecties de deur uit. Ik zie er niet bepaald representatief uit met dit gezicht.

    ik wil eigenlijk gewoon niet meer stoppen met praten over hem, maar ik wil niet zo'n irritante chick zijn die niks anders kan dan praten over d'r boy (en ik bedoel technisch gezien is hij dat nog niet officieel) en ik wil niet zo verdomd blij zijn de hele tijd, terwijl anderen zich kut voelen, maar ugh ik kan gewoon niet geloven dat het na zo'n lange tijd van ongelukkigheid zo goed met me gaat


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zo te zien boeit het je geen flikker


    "It means no worries, for the rest of your days"

    I just really need a hug right now.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ajin schreef:
    I just really need a hug right now.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I'm a little sentimental.. hmm.      Hahaha, oke, kidding.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    :$


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Maybe I should stop acting like I don't care and I definitely should stop acting like a bitch. Although je het wel verdiend aangezien je ALTIJD alles beter weet en ik ben zo klaar met je. Ugh. En dan ga ik vanavond probably weer teveel aan m'n crush denken en me stressen voor morgen waar ik allebei geen zin in heb en ik wil me gewoon opkrullen in bed terwijl ik fallout speel.

    //

    Maybe I should change who I am because nobody seems to like "me".

    [ bericht aangepast op 11 april 2016 - 23:19 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Holy crap.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    You wear it well.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    What does that even /mean/?


    kindness is never a burden.

    Godver. Ze hebben hier een kei luid feest voor de tweede dag op rij en mijn fucking internet ligt er uit.


    What would Emma do?

    Afghhdiejdbvb;rzavhifgrh. Holy...


    kindness is never a burden.