• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 22:36 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik twijfel echt mega erg. Zal ik thuisblijven? Ik ben namelijk moe :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Grappig om foto's te moeten nemen in de zoo voor het onderwerp camouflage. WAAR ZIT DIE VERDOMDE KIKKER?


    What would Emma do?

    HA! Gawd dit is echt zooooo geweldig! Ik vind dit een machtig mooi aanbod. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Concentratie, kom hier! Ik wil namelijk even nuttig bezig zijn voor scheikunde....


    Stenenlikker

    3,5 zakken Dorito's en Lays chips. Dat maakt deze kutdag wel iets beter. Nu nog over mijn vriendschapsverdriet heenkomen.

    Ze zal de anderen ook wel tegen me opstoken.. en dan heb ik nog 3 vriendinnen minder en hou ik in de klas nog 2 over van de 6...

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 16:11 ]

    ^ Nu jij over Dorito's praat heb ik echt trek in die rode bits. Ze moeten daar echt grote zakken van maken, desnoods maken ze het met die driehoekige chips met honey bbq smaak. Ik wil meer dan alleen kleine zakjes D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dus de herentraining van aankomende woensdag gaat niet door wegens toernooien maar die vrouwentraining van aankomende zondag wel? Super oneerlijk


    "Ignite, my love. Ignite."

    JustJake schreef:
    ^ Nu jij over Dorito's praat heb ik echt trek in die rode bits. Ze moeten daar echt grote zakken van maken, desnoods maken ze het met die driehoekige chips met honey bbq smaak. Ik wil meer dan alleen kleine zakjes D:

    O god yes. Dat is echt een must have (eat). Ik zie me al handenvol van de wokkelbits eten.

    Bij nader inzien zou ik daar heel erg verslaafd aan raken en is het geen goed idee om grote zakken van te hebben (A)


    // deze onweersbui is net zo vreemd en aards zoals die van een paar nachten terug.

    // Waarom mag je de ene groep wel belachelijk maken en de andere die bekender is niet?

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 16:33 ]

    If one more guy catcalls me and thinks it's a compliment, I will kick them in the balls so hard they can see Pluto.


    kindness is never a burden.

    Deze lyrics beschrijven alles. Frank Iero, what are you doing to me?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ghehe maandag weer les en orkest. Best zin in terwijl ik altijd klaagde over orkest. Maar deze partij is geweldig. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als ik niet slaag ga ik toch maar eens een poging wagen.

    Dat schooltoneel was best wel hilarisch, lol.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    I'm blue dabediedabedaaa


    Happy Birthday my Potter!

    Yeah, engels versneld doen! *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.