• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 22:36 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    DON'T EVEN FUCKING DARE TO CRY!!! Niet om zo iets lulligs als een lerares die geen traan waard is. Je weet van jezelf dat je je best doet in de praktijklessen en dat dat niet sneller kan met je ziekte is maar zo. Daar moeten leraren rekening mee houden. Als je niet meer kan, dan kan je niet en dat is oké.

    Sable schreef:
    Oké, als er nu een gestoorde maniak met een pistool naar binnen zou rennen en mij overhoop zou knallen zou ik het niet erg vinden.

    Oh, how I feel the same.

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 11:27 ]

    Hahahaha Go zus en bye bye jaloerse slaande creep! Hopelijk is dit wel een leuke gozer *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Sable schreef:
    Oké, als er nu een gestoorde maniak met een pistool naar binnen zou rennen en mij overhoop zou knallen zou ik het niet erg vinden.


    Of deze gestoorde maniak die je dood komt knuffelen?
    <3

    Trees schreef:
    JC, waarom heeft die website geen moderators? Die mensen zijn grof, onaardig en kunnen gewoon topics openen waarin zie iedereen uitschelden en zeggen zelfmoord te moeten plegen. Het is toch ongelofelijk...

    Wat is JC? echt nog nooit van gehoord, en dat is maar goed ook denk ik haha :3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oh man, mensen vinden me aardig, maar ik doe zo kortaf tegen ze omdat ik niet weet hoe ik moet reageren, waardoor het lijkt alsof ik hen niet aardig vind. Waarom ben ik zo? (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Blades schreef:
    (...)
    ur pretty in every condition sugarpie

    naawhh this made me smile c:
    //
    Altijd leuk om te horen dat wat je hebt heel zeldzaam is en er niets aan gedaan kan worden behalve de operatie die je al hebt gehad; met andere woorden: leer er maar mee leven met overgevoeligheid voor geluid, elke 4 maanden een hevige oorontsteking, oor suizen en hoge piepen. FML.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    LoveIy schreef:
    (...)
    naawhh this made me smile c:
    //
    Altijd leuk om te horen dat wat je hebt heel zeldzaam is en er niets aan gedaan kan worden behalve de operatie die je al hebt gehad; met andere woorden: leer er maar mee leven met overgevoeligheid voor geluid, elke 4 maanden een hevige oorontsteking, oor suizen en hoge piepen. FML.

    Ahh sweetie : (
    Ik wou dat ik wat voor je kon doen, heel veel sterkte


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik weet niet wat ik van jou moet denken...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Sconelario schreef:
    (...)
    Ahh sweetie : (
    Ik wou dat ik wat voor je kon doen, heel veel sterkte

    Thanks darling (K)
    It's okay, you caring about me is enough to make me smile again.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    LoveIy schreef:
    (...)
    Thanks darling (K)
    It's okay, you caring about me is enough to make me smile again.

    Ahhh no problem


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sconelario schreef:
    (...)
    Ahhh no problem


    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 12:23 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sconelario schreef:
    (...)
    Wat is JC? echt nog nooit van gehoord, en dat is maar goed ook denk ik haha :3


    Afkorting voor Jesus Christ, ik probeer wat minder 'uitbundig' te schelden met woorden als God e.d. ^^

    Kinderachtig om zo te doen.

    Het feit dat ik vanavond weer in die kut bus moet zitten maakt me echt aan het huilen, maar goed; ik neem mijn Batman comics wel mee ofzo..

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 12:53 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dat was een verspilling van mijn ochtend zeg. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •