• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 22:36 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    QUEEEEN OF WEEEEEN


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    oh god de emoties, de emoties
    stephen king, hoe doe jij het toch


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Pwetty was een opzettelijke fout, want zo spreken ik en mijn vrienden tegen elkaar. ;D

    Pfff, probeerde ik eens grappig te zijn (cat)
    Haha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het is 50 euro dokken en daarmee mijn kans op een baan verzekeren en daarmee ook de band met mijn opleidingsinstituut helemaal naar z'n grootje helpen, net als het vertrouwen wat ze in me hebben óf mijn kans op een baan riskeren door naar die training te gaan en dan hoef ik ook geen 50 euro te dokken.

    Hmm. Fuckk.


    26 - 02 - '16

    Morgen eindvoorstelling theater, ik kan dit echt niet.

    Ik ben zo ziek moe en klaar met alles, maar ik moet blijven doorleren. ;c


    Caution first, always.

    Zelfs als ik een mening geef die echt niet gemeen bedoeld is krijg ik de neiging om me uitgebreid te verontschuldigen en dat is waarschijnlijk nergens voor nodig en ik maak mezelf daar zo dood- en doodmoe mee, fuck.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DIT BOEK IS WERKELIJK ON-BE-SCHRIJF-LIJK.

    Oh god morgen boekenfestijn, ik moet echt zorgen dat ik niet al m'n geld opdoe aan boeken boeken boeken


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    hiJ GEEFT TWEE DAGEN VAN TE VOREN EEN PO OP???? VRIEND WEET JE HOE DRUK HET AL IS. ik dnek dat ik straks ga kotsen en huilen op de badkamer vloer en naaar mijn graf want ze willen me duidelijk dood hebben

    heck het ging de laatste tijd zo goed maar nu zou ik bijna weer zeggen dat ik me dood wil hebben


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom? Siriusly?! Dit hadden we al maanden besproken! En je laat me nu keihard vallen, vriend dat weekendje was mn enige vakantie....


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Beste Youtube... Als ik My Chemical Romance aan het luisteren ben wil ik alleen maar My Chemical Romance luisteren, en niet uit het niets P!atd erdoor heen....


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wauw, deze serie wordt beter en beter.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    How did I go from MCR to Zedd to 'We're taking the hobbits to Isengard?' in like... a few minutes?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb zojuist twee muggen doodgemept en ik weet niet wat ik hierbij voel.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Schildpad it is!


    What would Emma do?