• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 22:36 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ben ik nu vrienden aan het maken op school? Wie had dat verwacht :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kutwijfkutwijfkutwijfkutwijfkutwijf

    Ik ben bijna over mijn nek gegaan in de Starbucks. What's wrong with me?!


    26 - 02 - '16

    Je denkt dat je volwassene bent maar je gedraagt je als een klein kut kind.

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 13:36 ]

    Vandaag al 3 profielen gehad, o help


    Slightly drunk.

    Als ik thuis ben ga ik een potje huilen.

    // mag ik aangereden worden door een bus? Ik heb geen zin meer.

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 14:11 ]

    Kont armour ghehehe. Cause no one touches the fairy of the dragon's flame's butt :W


    Happy Birthday my Potter!

    Gatomon schreef:
    Als ik thuis ben ga ik een potje huilen.

    // mag ik aangereden worden door een bus? Ik heb geen zin meer.





    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik geef het op, ik ga het nooit redden. Ik kan gewoon mijn havo examen niet halen, ik kan het niet. Drie jaar bijles voor scheikunde en een intensieve examentraining, en nog steeds een 1,9 halen. Dit gaat me nooit lukken. Ik hou het echt niet meer vol zo.

    girlicious schreef:
    (...)




    Dank je (:

    // je kan het wel heel mooi verzinnen allemaal, maar als ik iets van jou had gezegd was de hel los gebroken.
    Als ik iets een keer niet wil doen ga je over de rooie en als jij iets niet wil, moet ik dat maar pikken. Jij wil mijn nagelriemen niet doen en dat moet ik goed vinden, ik wil niet dat jij mijn tenen vijlt, lakt en masseert en je gaat over de rooie. En dan heilig doen en tegen de lerares zeggen dat jij wel wil werken en ik niet.
    Ik had niet verwacht dat onze vriendschap zo lang zou duren, als ik eerlijk ben.

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 14:58 ]

    Zo fijn als je iets heel belangrijks en handigs wilt terugzoeken op blackboard, en het dan niet kan vinden ugh


    Slightly drunk.

    Trees schreef:
    (...)

    Afkorting voor Jesus Christ, ik probeer wat minder 'uitbundig' te schelden met woorden als God e.d. ^^

    Oh Hahahaha nu voel ik me echt heel dom omdat ik dacht dat het een afkorting was voor die site :'D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    But if it's alright with you I'd rather not miss out on us 'cause your face is all I need to stay sane.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    "Ik wil wel werken, maar Kim wil dat niet."
    Ik wil geen vrienden meer met je zijn als je me zo in mijn rug kan steken, alleen maar omdat je niet wil dat de lerares de pik op je krijgt.

    "Ik push haar altijd om haar huiswerk te maken."
    Niet waar, dat doe je nooit. Deed je dat maar eens in plaats van wachten tot ik eindelijk iets gemaakt heb en het dan mooi overschrijven.

    En je bent meteen vriendjes met de meisjes uit de klas die je eerder niet mocht? Schijnheilige trut.

    Ja hoor ga maar voor me lopen als ik een bocht wil fietsen leuk hoor fijn dank je


    Slightly drunk.