• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 22:36 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    It wouldn't surprise me if it was all a lie, though..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nope nope nope not going to happen :/


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Meh, hoe jammer.

    Kotsen kan ik ook al niet.


    Caution first, always.

    ik zou mezelf er bijna van overtuigen dat ik verliefd op je ben omdat ik je zo mis en dat de enige manier is om je terug te krijgen


    i put the fun in funeral

    ik heb verliefdheidsvlinders in mijn buik maar ik ben niet verliefd :']


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    WAAROM VAL IK STEEDS BUITEN DIE DOELGROEP? *frustratie*
    Verdorie, zo verdien ik nooit punten en kan ik nooit een kortingsbon ergens voor verkrijgen D:

    Yay, u krijgt 300 punten erbij. OHNEE TOCH NIET, HAHAHA.

    :W


    Deep inside, I've never felt alive

    ^ i feel that so hard *^*

    Het ruikt naar burgerking in de hal shit nu heb ik honger ga ik rijst maken of toch maar richting burger king ffs I hate


    because i knew you, i have been changed for good

    Hoe bedoel je je laat iemand in mijn bed slapen en ik moet maar ergens anders op slapen? Dikke nee, zonder mijn overleg.


    Pretty is just a pretty word.

    Sorry, maar ik vind het best wel hypocriet dat mijn bff altijd heeft gezegd dat ik moet oppassen met chatvrienden en dat ik nooit mijn nummer aan hen mag geven omdat ze zomaar eens pedofielen kunnen zijn, maar ondertussen heeft ze zelf een jongen via het internet leren kennen en heeft ze al meteen een relatie met een chatvriend EN HIJ WOONT VERDOMME IN AUSTRALIË. Ik kan veel dingen verdragen, maar ze kan niet verwachten dat ik mega enthousiast ga zijn over haar internetrelatie terwijl zij al mijn chatvrienden liever een kogel door het hoofd zou schieten.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Waarom moest mijn tante d'r verjaardag weer verplaatsen.. Eindelijk blij dat ik niet kon, gaat ze het op zondagmiddag zetten, dus wanneer ik wél naar d'r verjaardag kan. I don't want this ?


    because i knew you, i have been changed for good

    seanchai schreef:
    Waarom moest mijn tante d'r verjaardag weer verplaatsen.. Eindelijk blij dat ik niet kon, gaat ze het op zondagmiddag zetten, dus wanneer ik wél naar d'r verjaardag kan. I don't want this ?


    Dan doe je alsof je niet kan
    of zorg je dat je niet kan :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Ugh

    I'm sorry, maar hier kan ik echt niets mee...


    Deep inside, I've never felt alive

    Jeej, daarnet super lang geleerd voor mijn doen. Win!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt