• en op elke verjaardag er altijd iemand vraagt "Jij rookt toch niet?! Gelukkig maar!!"

    ja dat weet ik nu wel??

    --> Hebben anderen dit ook? (want anders is dit topic blijkbaar nutteloos als er geen vraag in staat)

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 16:21 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    En je bedoeling met dit topic was...? ^^

    Trees schreef:
    En je bedoeling met dit topic was...? ^^


    Waarvoor elk topic is....... lol


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik heb dat gelukkig nooit. Bij mijn weten rookt er niemand in mijn familie (:
    Mag ook wel, mijn tante is dokter, en astma zit in de familie :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik maak eigenlijk nooit topics met vragen erin omdat ik dat weiger.

    Maar nee. Daar heb ik geen last van.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nou ja, het is denk ik ook deels bezorgdheid wanneer ze het vragen, omdat de rest van je familie namelijk wel rookt. Maar ja, van een vraag ga je niet dood, amirite. :Y)

    Mijn familie vraagt het overigens nooit, omdat ik zelf een roker ben. En ze hebben het eigenlijk ook nooit gevraagd.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Froyo schreef:
    Ik maak eigenlijk nooit topics met vragen erin omdat ik dat weiger.

    Maar nee. Daar heb ik geen last van.


    Ja nou blijkbaar maak je daar topics voor, maar natuurlijk ook voor nutteloze reacties. Nutteloos ftw

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 16:26 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Ja nou blijkbaar maak je daar topics voor, maar natuurlijk ook voor nutteloze reacties. Nutteloos ftw


    Ik snap die vragen nooit zo. Ik wil, als ik een topic maak, dat het over mij gaat en niemand anders (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    DunkeIheit schreef:
    Nou ja, het is denk ik ook deels bezorgdheid wanneer ze het vragen, omdat de rest van je familie namelijk wel rookt. Maar ja, van een vraag ga je niet dood, amirite. :Y)

    Mijn familie vraagt het overigens nooit, omdat ik zelf een roker ben. En ze hebben het eigenlijk ook nooit gevraagd.


    Zal wel weer overbezorgd zijn, omdat ik weer de innocent jongste van de familie ben.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik kan me wel voorstellen dat die vraag pokke-irritant is.

    Mijn oom is gestopt met roken toen hij eens iets kreeg aan zijn arm door te roken. Hij was de enige die rookte. Mijn grootvader durfde wel eens een sigaar op te steken, maar dat is in de laatste vijf jaar al niet meer gebeurd. Mijn neef rookt misschien tijdens het uitgaan. Ik reken wiet niet mee, want daar heeft iedereen van de jongste generatie wss al eens mee geexperimenteerd.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ah, het is altijd zo vervelend als men dan zo op je topic reageert, urgh.

    Maar ja, heel herkenbaar. Ze doen ook altijd alsof het een hele prestatie is dat je dan niet rookt..


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ja, heel vervelend, haha. Vooral als op een verjaardag 20 man samen naar buiten gaan om te paffen en je echt met zn drietjes achterblijft ofzo


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nog vervelender is dat mensen je aanmoedigen te beginnen.>,<


    Queer zijn is gewoon alles

    Tabai schreef:
    Ja, heel vervelend, haha. Vooral als op een verjaardag 20 man samen naar buiten gaan om te paffen en je echt met zn drietjes achterblijft ofzo

    Klopt!
    Ik heb het ook met mijn klas. Blijf ik met 2/3 mensen over. Soms ga ik gewoon mee, maar rook ik niet. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    In ons gezin rookt alleen mijn vader, en dan sigaren, niet sigaretten. Er is mij eigenlijk nog nooit gevraagd of ik niet ook sigaren rook, haha. (krul)

    Desondanks vind ik die geur wel altijd verschrikkelijk. Hij rookt alleen in huis als wij er niet bij zitten, wat ik al erg fijn vind, maar het maakt uiteindelijk niet veel uit, want die geur blijft enorm lang hangen in de woonkamer en zelfs met dichte deuren drijft het wel naar mijn kamer, een verdieping hoger. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DunkeIheit schreef:
    Mijn familie vraagt het overigens nooit, omdat ik zelf een roker ben. En ze hebben het eigenlijk ook nooit gevraagd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.