• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 23:03 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Halverwege derde regel, awyiiis :3
    OP NAAR DE VIERDE! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik lees m'n intro van m'n verhaaltje over en vind hem nog steeds tof. Da's nog eens een hele stap vooruit haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Al twee dagen straight down. We zullen morgen naar zien. Hopelijk geen gezeik op stage, want dan stort ik in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JustJake schreef:
    (...)

    Wanneer?

    3 September geloof ik. Heel laat maar het kon niet anders met de vakantie. Maar ik ben allang blij dat we gaan. ^^

    KyloRen schreef:
    (...)
    3 September geloof ik. Heel laat maar het kon niet anders met de vakantie. Maar ik ben allang blij dat we gaan. ^^


    Have fun. Het is een geweldige musical. Hopelijk krijg je dezelfde acteurs als die wie wij hadden, want die waren geweldig. Ze hebben 3 casts of zo?

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 21:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JustJake schreef:
    (...)

    Have fun. Het is een geweldige musical. Hopelijk krijg je dezelfde acteurs als die wie wij hadden, want die waren geweldig. Ze hebben 3 casts of zo?

    Dankje! Ik laat me verrassen. ^^

    Okay, ik ben echt een enorm slordige schrijver haha. Ben ik even blij dat ik toch nog de tijd heb genomen het na te lezen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Shite. Shit is about to go wrong. Anyone?

    Srs. Kan ik bij iemand even m'n problemo kwijt, maybe tips?


    The truth is out there.

    This headache seems to get worse. :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hag schreef:
    Shite. Shit is about to go wrong. Anyone?

    Srs. Kan ik bij iemand even m'n problemo kwijt, maybe tips?


    Je mag mij PB'en hoor!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sorry people, ik heb dan toch een naam met een hoofdletter i genomen. I just needed this so bad. (cat)


    What would Emma do?

    DeadpooI schreef:
    Sorry people, ik heb dan toch een naam met een hoofdletter i genomen. I just needed this so bad. (cat)

    D:


    Deep inside, I've never felt alive

    DeadpooI schreef:
    Sorry people, ik heb dan toch een naam met een hoofdletter i genomen. I just needed this so bad. (cat)


    Hoofdletter I of niet, I approve :Y):Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    DeadpooI schreef:
    Sorry people, ik heb dan toch een naam met een hoofdletter i genomen. I just needed this so bad. (cat)

    Welcome to the club - ik ben er over een paar dagen van af maar maakt niet uit :p


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mh, als ik zo weer die foto's terug zie van in met m'n zwarte haar, dan mis ik die tijd wel een beetje.. Tijd om mijn haar weer te verven? Gewoon een laatste keer zwart? Er staat immers nog een pakje en het zou een mooi "protest" zijn tegen iedereen die ik niet moet, omdat die me liever blond zien. Mh..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."