• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 23:03 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Why am I crying? oh right...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Even serieus. Waarom kunnen mensen niet accepteren dat ik ziek kan worden door te veel stress en zenuwen? Ben ik dan zo abnormaal?

    Ik haat mijn klas. Ik haat mijn klas. Ik haat mijn klas.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik trek dit niet meer. Al dat gedoe met mijn zusje. En de jaloezie. Ik kan hier niet meer tegen. Vandaag ga ik instorten denk ik.

    [ bericht aangepast op 18 april 2016 - 10:40 ]

    Gisteren wielrennen gezien <3 was zo gaaf! Wel modder in mijn broek, maar dat nemen we maar voor lief.


    Slightly drunk.

    Waarom moet ik dan ook juist nu weer ziek zijn. Ik heb er echt geen zin in om Grieks volgende week dinsdag in te moeten halen :/


    Draco dormiens nunquam titillandus

    De NS maakt er weer een potje van.


    Slightly drunk.

    Omgomgomgomg ik heb het gehaald. Ik ga het zo navragen om zeker te weten of dit ook voor B1 geldt maar omg waarschijnlijk heb ik mijn delf gehaald en omg ik wil huilen want ik ben zo ontzettend blij nu. Ik moet taart gaan bakken hahaha. Oh help, alle afspraken die ik heb gemaakt als het meest onwaarschijnlijke toch zou gebeuren haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik denk dat het wel gepast is als ik mijn username ga veranderen hmmm. Mag ik wel weer aan mijn profiel sleutelen. Yep dat is een leuke opdracht voor vandaag.

    Hij kijkt vaker mijn richting op dan hij zou moeten



    Wat gebeurd er


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Transmissions schreef:
    Hij kijkt vaker mijn richting op dan hij zou moeten



    Wat gebeurd er

    *wenkbrauwwiebel*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn ov-kaart staat een beetje in de min oeps.


    Slightly drunk.

    Jeetje, Olaf groeit best hard..


    26 - 02 - '16

    Ready for today. (fish)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nu nog met zwangerschapsvitamines beginnen? Daar ben je lekker op tijd mee. Misschien eerst even stoppen met roken, anders hebben vitamines ook geen zin.