• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 23:03 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zit de hele dag al te leren maar toch ben ik zo gelukkig. Alsof alles opeens goed komt te vallen. Ik voel mezelf zo goed, zo fijn en zo vrolijk. Dit gevoel heb ik allang niet meer gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Froyo schreef:
    Ik zit de hele dag al te leren maar toch ben ik zo gelukkig. Alsof alles opeens goed komt te vallen. Ik voel mezelf zo goed, zo fijn en zo vrolijk. Dit gevoel heb ik allang niet meer gehad.


    Yaay, I'm happy for you! :3


    OTOFT: Zozo, hij praat. Ben benieuwd of het gesprek weer dood gaat lopen though, lol.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Yaay, I'm happy for you! :3




    Thanks! Het is echt zo lang geleden dat ik gewoon alleen kon zijn en alsnog gelukkig kan zijn. Ligt er misschien ook aan dat ik gisteren en eergisteren iets heb afgesproken met een vriend en een vriendin. En dat ik een keer geen stress heb voor mijn toetsweek omdat ik een keer op tijd aan begonnen ben in plaats van een dag van te voren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I'll just vanish because why the blub would I stay if nobody notices me anyway


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Froyo schreef:
    (...)

    Thanks! Het is echt zo lang geleden dat ik gewoon alleen kon zijn en alsnog gelukkig kan zijn. Ligt er misschien ook aan dat ik gisteren en eergisteren iets heb afgesproken met een vriend en een vriendin. En dat ik een keer geen stress heb voor mijn toetsweek omdat ik een keer op tijd aan begonnen ben in plaats van een dag van te voren.


    Dat zijn allemaal wel goede dingen die een hoop kunnen schelen inderdaad! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    My feet hurt like hell.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Laat me aub dood neervallen. Ik besef me gewoon dat ik nooit gelukkig door het leven zal gaan.

    Wauw, dat is echt één van de meest hypocriete dingen die ik ooit heb gehoord.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Waarom ben ik zo bang om een mail te lezen? D:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ugh I love these pictures, but people will call me an attention whore if I put them on insta or whatever.


    kindness is never a burden.

    Heb me in tijden niet zo slecht gevoeld. Bah wat is dit naar.

    Lief dat er ook interesse in mij word getoond. Not. Ik heb mijn record dagen-achter-elkaar-slecht-voelen-met-pauzes-van-niet-meer-dan-een-uurtje gebroken volgens mij. Maar jij bent nergens te bekennen.

    Toch leuk als je vader je alleen maar wilt zien omdat hij de nieuwe vriend van m'n ma als concurrentie ziet. Ik voel me zo gewaardeerd. Maar hee, ik had het al aan zien komen dus wat klaag ik?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Daag zin.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hoop zo ontiegelijk hard dat echt echt echt niet me dit flikt. Echt waar.
    Ik word namelijk kneitergek van jou. Iedereen eigenlijk en daarom moet je eigenlijk gewoon echt opbokken. Liefste morgen ofzo. Of vandaag c:


    Deep inside, I've never felt alive