• want mijn schildpadden hebben besloten dat het te warm is voor hun winterslaapje en bevinden zich weer boven de grond ^-^
    De ene heeft nog wat last van een winterslaaphumeur en kroop weg toen ik aankwam, maar de Ghiscar wilde heus wel even op de foto staan:




    Om het topic nog wat nuttig te houden, gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Aw, vind ik leuk. c:


    Pretty is just a pretty word.

    Haha geweldig c:


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Haha geweldig c:


    Queer zijn is gewoon alles

    Yay, de koeien huppelen weer door de wei en de schildpadden door hun kooi, haha. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een cutieeeeeeee!

    Ik ben vandaag aan het werken voor uni, maar ik ga zo meteen toast met gesmolten kaas eten en daar kijk ik dus al twee uur naar uit (sinds ik bedacht heb dat ik dat dus ging eten).


    The soul needs autumn.

    Hallo schildpad! Welkom in de lente (flower).

    Na een paar uurtjes was ook Rhoynar weer fit genoeg om een hapje te gaan eten :3


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Woow! Ik hou van de lente (mede omdat ik over anderhalf maandje jarig ben maar ach, da's een detail nietwaar?)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wut, heb jij een schildpad?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Josiah schreef:
    Woow! Ik hou van de lente (mede omdat ik over anderhalf maandje jarig ben maar ach, da's een detail nietwaar?)

    + Wat een schatjes c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.