• [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 16:07 ]

    Me and my man

    Standal schreef:
    Ik sla een bladzijde om, want dit had zo een boek kunnen zijn. Oh god, gefeliciteerd!!


    haha, echt ik leef een droom nu. Dank je wel!!!!

    Kelmeckis schreef:
    Ik dacht echt dat je hem mee uit had gevraagd en hij nee had gezegd of gezegd hoe je voelde en hij je af wees. Door het beginstuk.

    Maar je gaat gewoon met hem op date! Wat ontzettend leuk voor je. Laat je dan ook weten hoe de date was?


    Ik laat het jullie zeker weten! Don't you worry about that!
    En ik had niet eens de lef om hoi tegen hem te zeggen he kijk waar we nu zijn *dying*


    Altrados schreef:
    AH, wat ben ik ontzettend blij voor je! Hoe geweldig!! Ik word alleen al gelukkig als ik het lees. Veel plezier, geniet er van en wees jezelf!


    Dank je weeeeeell

    SpringBlossom schreef:
    Oooh! Wat leuk! Super veel plezier gewenst op je date! ˆˆ


    Thank you sooo much ^^

    Charbonneau schreef:
    Ik ben zo blij voor je, Mehri!


    you are such a sweetheart!

    Founder schreef:
    Dat-is-geweldig!


    hahaha dat is mijn gedachtes ook :')

    Pontmercy schreef:
    OMGGGG :o Superleuk!
    Ik gun het je echt! Jullie zijn nu al zo schattig samen mhihi ^^


    AHHHHH thanksssss!!! Hahahaa hij is zo knap

    Monesi schreef:
    Wat super voor je! Ik heb geen idee of het zo klopt, maar zo vond ik het op het internet, dus: Senin adina sevindim. c:


    jaaaaaa dat betekent ik ben blij voor jou hahahahaa. Als je dat wou vertalen, then u gor it right ^^
    But thank youuuuu sooo much.


    Blyton schreef:
    Echt superfijn voor je! Ik wist wel dat het goed zou komen


    jij bent een van de mensen die mij hoop heeft gegeven. I fucking adore you. Thank you so much.

    Omg yes yes, ja ik had ondertussen alle updates over Sam al gekregen hahaha :').
    Maar toch nog even hier.
    Sweetie ik ben sooo happy for you, en echt jullie twee zijn zo knap en leuk samen.
    Ik wist gewoon dat dit iets zou worden en omg finally.
    Again i'm sooo freaking happy for you, hehe ik ben benieuwd hoe de date gaat maar dat hoor ik dan wel (fish)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ah wauw, wat heerlijk, zeg!! Heel veel plezier op je date! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aww. Ik heb nooit echt op je berichten gereageerd, maar ik ben wel een van die mensen die stilletjes de verhaallijnen van iedereen in het ljh volgt en ik ben echt ontzettend blij voor je dat die van jou nu zo'n happy end heeft. Wat geweldig om te horen. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Moraal van het verhaal; als je maar lang genoeg blijft fangirlen, komt er vanzelf een jongen naar je toe!

    Verder heel erg leuk voor je hoor! Maar het lijkt me niet chill dat iemand een crush op mij heeft en diegene dan selfies online gaat zetten en hele levensverhalen.


    "Well, well. Look who we've got here!"