• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wiarda schreef:
    Waarschijnlijk ben ik hier de aansteller, maar het voelt gewoon oprecht echt heel erg kut om de eindstunt van je oude klas mee te moeten maken en er zelf niet aan mee te kunnen doen. Die deed echt pijn.


    That sucks 532890 dicks :c Je stelt je niet aan, dat had sowieso iedereen kut gevonden. Hé, maar kop op (because you gotta keep your head up, and you can let your hair down tralalaaa), volgend jaar ga jij los met allemaal nieuwe coole mensen die ook heel gezellig zijn en yay. Het word geweldig, I prumiz
    *huggle* (that's a cuddely hug) <3


    LoveIy schreef:
    Leuk zo thuiskomen... Was ik maar doodgegaan daar ofzo, dan was ik tenminste blij doodgegaan.


    *hug* *hug* *strangles you do death with a hug* *hug* *hug* *hug*
    YOU CAN DO THIS KEEP IT UP I LOVE YOU <3


    Hiver schreef:
    in need of hugs and love ;-; <3


    I don't know you but heeey free hugs <3


    JamesPotter schreef:
    Ik ben uitgenodigd voor een talentenklas voor volgend jaar... Welk talent heb ik nou? ;')


    Schrijven, dat sowieso. En waarschijnlijk nog 583290 andere dingen omdat je cool en awesome bent en ik snap dat ze je er bij willen hebben.

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 19:59 ]

    DeadpooI schreef:
    Vandaag is rooooooooood!


    De kleur van moderators (rijmt op dictators, lol) :')

    Trees schreef:
    (...)


    I don't know you but heeey free hugs <3


    heey hallo *hugs for days* <3

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 20:03 ]


    Heaven is a place that we all have

    Hiver schreef:
    (...)

    heey hallo *hugs for days* <3



    Dus pak chocolade, eet het op, geniet en voel je eventjes blij, want dat verdien je yay

    Ik ben zo ontzettend verbrand in mijn gezicht...
    Zo lelijk gewoon!!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Trees schreef:
    (...)


    Dus pak chocolade, eet het op, geniet en voel je eventjes blij, want dat verdien je yay


    oh wow wat een motiverend berichtje yay


    Heaven is a place that we all have

    Trees schreef:
    (...)

    Schrijven, dat sowieso. En waarschijnlijk nog 583290 andere dingen omdat je cool en awesome bent en ik snap dat ze je er bij willen hebben.


    Mijn schrijven zuigt ;') Maar wel lief(; Dankjewel <3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga weer eens lekker het dak op om stoom af te blazen denk..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Mijn schrijven zuigt ;') Maar wel lief(; Dankjewel <3


    *zuigt mij uit mijn normale fucked up wereld en neemt me mee naar een wereld waar alles veel awesomer is, yes indeed you are totally right madame

    probeer ik jou uit te leggen dat tien gedeeld door twee hetzelfde is als tien maal nul komma vijf, omdat je bijna begint te wenen dat je het niet snapt en jezus, bijt je mijn neus of omdat ik je wil helpen, god, en jij noemt jezelf zestien jaar oud

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 20:25 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Blablabla, schijnheilig gedoe weer, en precies van de persoon van wie ik 't had kunnen verwachten


    Slightly drunk.

    T is gwn dat in t begin dat we bevriend werden enz was t echt fk gezellig en veel lachen enzo en laatste tijd is dat minder als we whatsappen en ik wil gewoon niet dat je denkt dat ik bij alles kan helpen bcuz i can't. En even if i want to, sommige momenten en dingen kunnen fuckedup triggering voor me zijn maar ik wil je niet in de steek laten ofzo want je bent n awesome persoon maar ik wil gwn ook niet dat dit zo'n vriendschap wordt dat alleen draait om de problemen in onze levens
    Maar ik wil gwn echt dat je happy wordt en daar zelf voor zorgt en niet afhankelijk gaat worden van de vriendschap met mij want ofc ben ik er altijd voor je maar een vriendschap moet niet gebaseerd zijn op onze depressies


    This really hurts. Ik maak echt alles kapot met deze depressie, ik haat mezelf.

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 20:38 ]

    Wij zijn soldaaaaaaaaaaaaten, kusjessoldaaaaaaaaaaaaaaaaten
    En jij krijgt, pief, poef, paf, een welgemikte zoen
    Wij zijn soldaaaaaaaaaaaaaten, kusjessoldaaaaaaaaaten
    Wij vuren zoentjes af, want dat is wat we doen
    Een dipje of een traan, en ons leger komt eraan!
    Een zoentje en je kan de hele wereld aan!


    Oh god, why do I love this :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Trees schreef:
    (...)

    *zuigt mij uit mijn normale fucked up wereld en neemt me mee naar een wereld waar alles veel awesomer is, yes indeed you are totally right madame


    Lees jij mijn verhalen dan? En ik heb al maanden niets geactiveerd, mehh


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sommige mensen zijn zo irritant op WhatsApp, ik wil m'n telefoon soms gewoon tegen de muur smijten. (Gelukkig voor mij zitten er geen barsten in na de zoveelste keer)


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh