• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Morgen toelatingsdag twee en ik ben nerveus en bang en sta op het punt om in huilen uit te barsten omdat ik dit echt niet kan. Oh well.


    “If you want to live where people are not afraid of mice, you must give up living in palaces.” - We Were Liars

    DeadpooI schreef:
    (...)

    Ik heb het hier over. I NEED THIS. So bad.


    Die hebben we hier in de pathe. Helaas zit alles al bijna vol D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    (...)

    Ik gaaa. (bloos)


    OMG, nu ben ik echt jaloers. :c Ik ben aan het bespreken.


    What would Emma do?

    I'm too tired for this shit. Sleep, here I come :3

    //En toen voelde ik ineens de opwelling komen om lekker een potje te gaan janken.
    Komt er geloof ik van als je al bijna een maand net niet ongesteld bent :W

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 22:14 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Hahaha o dear, nu heeft onze hond een kussentje gekregen met bijna dezelfde kleur en lengte als haar vacht. Dus als ze nu gaat liggen zie je alleen de ogen en de snuit :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    DeadpooI schreef:
    (...)

    OMG, nu ben ik echt jaloers. :c Ik ben aan het bespreken.


    Het is wel de versie zonder de Avengers films, want mijn zusje en ik vonden drie wel genoeg, haha. Ik hoop dat je iets kunt regelen! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het is wel de versie zonder de Avengers films, want mijn zusje en ik vonden drie wel genoeg, haha. Ik hoop dat je iets kunt regelen! ^^


    Ik hoop mijn marvel buddy te kunnen overtuigen. Ze wil in ieder geval wel. :'D


    What would Emma do?

    -

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 22:31 ]

    DeadpooI schreef:
    (...)

    Ik hoop mijn marvel buddy te kunnen overtuigen. Ze wil in ieder geval wel. :'D


    Haha, goed zo. *O*

    Ik heb het geluk dat mijn Marvel(-en-bijna-alle-andere-fandoms) buddy mijn zusje is, dus bij mij ging het erg gemakkelijk. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tired as hell, but happy as well.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Square schreef:
    (...)

    Haha, goed zo. *O*

    Ik heb het geluk dat mijn Marvel(-en-bijna-alle-andere-fandoms) buddy mijn zusje is, dus bij mij ging het erg gemakkelijk. :'D


    Haha, ik had in het begin een Marvel buddy, maar ik heb er nu nog meer, wat me er toe verplicht (niet dat ik klaag) om meerdere keren naar de cinema te gaan. :'D Marvel wordt ook populairder en dat was in het begin niet zo. Dus nu willen steeds meer mensen gaan.


    What would Emma do?

    Meer dan zes uur slaap? Meer dan zeseneenhalve uur slaap? Zoveel heb ik de afgelopen nachten bij lange na niet geslapen.... Hoe heb ik dit verdiend?
    Ohja, doordat ik niet meteen ben gaan schrijven, daardoor ook niet daarna direct ben gaan douchen en vervolgens dus zonder iets te doen wat ik wilde doen nog steeds te laat naar bed ga.
    Ik stel mezelf al m'n hele leven teleur, dus waarom zou het deze avond anders gaan...


    Deep inside, I've never felt alive

    Winter glow thee in de lente want waarom niet


    because i knew you, i have been changed for good

    Mijn zusje heeft een HP marathon met een vriendin en ik weet echt exact in welke scene ze zijn op welk punt ;') (aan het geluid alleen) (Deel 3, Hagrid's lessen met Buckbeak)

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 23:07 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn leven zal ook eens mee zitten.

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 23:08 ]


    Slightly drunk.