• Hheey,,
    op hyves zitten weet ik veel hoeveel scene queens,,
    maar welke scene queens zitten er op quizlet volgens jullie ?

    xoxo


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Geen? ='D

    Cherished


    i need you like a heart needs a beat.


    Cherished
    THxxBILL
    BarbieTrash
    En er waren er nog een paar die ik nu even niet meer weet ><


    Bored.

    okay niet heel veel dus XD
    als jullie het een leuk idee vinden ga ik een lijst maken met scene queens op quizlet,,
    als je erin wilt moet je het maar ff zeggen =D


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    okay niet heel veel dus XD
    als jullie het een leuk idee vinden ga ik een lijst maken met scene queens op quizlet,,
    als je erin wilt moet je het maar ff zeggen =D

    Ja! Ik wil erin! Ik ben toch ook zo'n geweldige scene queen >< Vooral dat scene gedeelte klopt helemaal =D

    [/sarcasm]


    Bored.

    Scene Queens?
    Dat is toch de naam voor de allerberoemdsten?
    o.o


    Mew <3

    Scene Queens?
    Dat is toch de naam voor de allerberoemdsten?
    Je mag jezelf wel Scene noemen, maar niet zomaar Queen. Heel raar ,maarja

    Om eerlijk te zijn vind ik het zelf nog al wannaB overkome wnnr ge u eige direkt scene ga noeme Oo but jha is mijn mening :')

    (...)
    Ja! Ik wil erin! Ik ben toch ook zo'n geweldige scene queen >< Vooral dat scene gedeelte klopt helemaal =D

    [/sarcasm]



    at Joyce:
    in haar bericht staat duidelijk SARCASM, wat staat voor Sarcasme wat staat voor het feit dat ze het niet meent.

    lezen ^^



    (bericht aangepast door een moderator)


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)

    at Joyce:
    in haar bericht staat duidelijk SARCASM, wat staat voor Sarcasme wat staat voor het feit dat ze het niet meent.

    lezen ^^

    Jhoa sorry :')
    maar ik ben er al heel dn dag ni bij dusja x) khad daar over gezien ö Ma ik vin heel da scene gedoe maar fake om eerlijk te zijn (A) ik bedoel, van die zeer bekende zoals hannie dropkick..oke x) ma zo de mensen die het gewoon proberen te zijn..alleja get it ? ;)

    okay, ^^ dat kan indd


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    Jhoa sorry :')
    maar ik ben er al heel dn dag ni bij dusja x) khad daar over gezien ö Ma ik vin heel da scene gedoe maar fake om eerlijk te zijn (A) ik bedoel, van die zeer bekende zoals hannie dropkick..oke x) ma zo de mensen die het gewoon proberen te zijn..alleja get it ? ;)

    Ja, het hele scene gebeuren is gejat. Zielig gewoon. Alleen daardoor ontwikkel ik er al een afkeer tegen. ><


    Bored.

    (...)
    Ja, het hele scene gebeuren is gejat. Zielig gewoon. Alleen daardoor ontwikkel ik er al een afkeer tegen. ><

    whi ik had nooit gedacht da iemand mijn uitleg ging begrijpe :')

    (...)
    whi ik had nooit gedacht da iemand mijn uitleg ging begrijpe :')

    Volgens mij is je uitleg wel duidelijk. Ik snap het in ieder geval en ik ben het compleet met je eens.


    Bored.

    (...)
    Volgens mij is je uitleg wel duidelijk. Ik snap het in ieder geval en ik ben het compleet met je eens.

    Als gij hem duidelijk vind :') kvon hem zelf ni zo duidelijk (': en kwist ni hoe ik het moest uit legge in woorde dus khm gewoon maar wa getypt fsu x) ma swat n.n eindlijk iemand die het me mij eens is ö tegen woordig draait het hier op quizlet om "scene" zijn -____-