• Hheey,,
    op hyves zitten weet ik veel hoeveel scene queens,,
    maar welke scene queens zitten er op quizlet volgens jullie ?

    xoxo


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    (...)nah ik zat fout. Ik dacht omdat mijn vriendin dat ook doet dat ze allemaal zo zijn. maar dat blijkt dus niet sorry ?

    Al goed. :)

    Waarom geloofd niemand me als ik zeg dat ik Aurdy Kitching ben?


    BAM!

    Waarom geloofd niemand me als ik zeg dat ik Aurdy Kitching ben?


    Ik geloof je want ik ben Jenn Curbstomp. =']


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Ik geloof je want ik ben Jenn Curbstomp. =']

    hellz yeah =]


    BAM!

    Queens?, Oké hier op Quizlet zitten er misschien 1 of 2 die zichzelf echt scene kunnen noemen

    Maar de rest zijn net clowns met al die make up en rechtopstaande haren

    scene queens zijn Audrey Kitching enal , hun (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    (...)
    hellz yeah =]


    Box sista =']


    We can only learn to love by loving.

    Queens?, Oké hier op Quizlet zitten er misschien 1 of 2 die zichzelf echt scene kunnen noemen

    Maar de rest zijn net clowns met al die make up en rechtopstaande haren
    Volgens mij is het best kostelijk om een scene queen te zijn xD


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Volgens mij is het best kostelijk om een scene queen te zijn xD

    Haha xp Jah, al die make up, en zoveel verschillende kleuren, en dan mislukt het eens, moeten ze helemaal opnieuw beginnen. Er komt nog veel bij kijken hé xp

    maar ik vind, je mag je niet op iets baseren als je van stijl wil veranderen, je moet doen wat je zelf mooi vind, en niet zeggen, ik wil precies het zelfde zijn al "iemand"

    (...)
    Haha xp Jah, al die make up, en zoveel verschillende kleuren, en dan mislukt het eens, moeten ze helemaal opnieuw beginnen. Er komt nog veel bij kijken hé xp

    maar ik vind, je mag je niet op iets baseren als je van stijl wil veranderen, je moet doen wat je zelf mooi vind, en niet zeggen, ik wil precies het zelfde zijn al "iemand"
    Nah, maar je moet doen wat je leuk vind, dus als je scene leuk vind is dat iemand zijn eigen keuze, mij interesseert het niet zoveel :')


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik ben de grootste.


    Hey love.

    Ik ben de grootste.
    Gefeliciteert, u bent genomineerd om een foto te maken op quizlet van je haar en allemaal stalkers op je dak te krijgen =D


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik (nerd)
    Scene queens zijn zo mooi ben het als sinds gisteren en ik heb 355 vrienden op hyves en heb allemaal kleuren in mijn haar en ik draag dierenprint. Nu ben ik zo scene!
    [/sarcasm]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik (nerd)
    Scene queens zijn zo mooi ben het als sinds gisteren en ik heb 355 vrienden op hyves en heb allemaal kleuren in mijn haar en ik draag dierenprint. Nu ben ik zo scene!
    [/sarcasm]


    Maar jij faket mij fakerd


    We can only learn to love by loving.

    Geen ;3


    I don't need words to feel those lips.