• Hheey,,
    op hyves zitten weet ik veel hoeveel scene queens,,
    maar welke scene queens zitten er op quizlet volgens jullie ?

    xoxo


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    ik wil weten: is scene eigenlijk een muziekstijl (zoals emo) of alleen een kledingstijl?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)
    Als gij hem duidelijk vind :') kvon hem zelf ni zo duidelijk (': en kwist ni hoe ik het moest uit legge in woorde dus khm gewoon maar wa getypt fsu x) ma swat n.n eindlijk iemand die het me mij eens is ö tegen woordig draait het hier op quizlet om "scene" zijn -____-
    Inderdaad. Iedereen wil ineens scene zijn en iedereen doet elkaar na. Dat is toch gewoon geen leven hebben? Ontwikkel je eigen stijl, maar ga niet jatten van anderen. Helemaal niet als het dan ook nog eens finaal mislukt.


    Bored.

    Weetje? De mensen hier op Q. die scene zijn die zijn scene. [/droog]

    ik wil weten: is scene eigenlijk een muziekstijl (zoals emo) of alleen een kledingstijl?

    kledingstyl

    Weetje? De mensen hier op Q. die scene zijn die zijn scene. [/droog]


    *leest sin 10 x*
    *vat hem*
    idd xP


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    kledingstyl

    volgens mij is het ook muziek weetje O:


    Mew <3

    (...)

    *leest sin 10 x*
    *vat hem*
    idd xP

    Ö na 10x pas? xd

    (...)Inderdaad. Iedereen wil ineens scene zijn en iedereen doet elkaar na. Dat is toch gewoon geen leven hebben? Ontwikkel je eigen stijl, maar ga niet jatten van anderen. Helemaal niet als het dan ook nog eens finaal mislukt.

    Nja inderdaad. Iedereen zegt altijd dat ze een eige stijl hebben en als je dan foto's van hun zie komt het allemaal op het zelfde neer; ze willen scene zijn. Dan noem ik da geen eigen stijl meer of speciaal Oo tegenwoordig als je er bij loopt met een doodnermale tshirt en u haar gewoon dood nermaal in een staart of los hangend vind ik dat eigenlijk pas speciaal Oo omdat ge daar bijna niemand meer me ziet.

    (...)
    Ö na 10x pas? xd

    traag vn begrip :x


    We can only learn to love by loving.

    http://www.quizlet.nl/users/suffocation
    http://www.quizlet.nl/users/Cherished/
    vind ik der zijn der mischien nog wel een paar maar meer weet ik even niet :')

    Weetje ik vind het juist hartstikke leuk dat anoukXadore dit vraagt! Ik vind scene en emo ect. een hele leuke stijl/(muziek)!
    Ik heb er niets tegen & ik vind ook niet dat ze elkaar nadoen (ja miss sommige máár dat heb je overal heA met ALLE stijlen ;))
    Maar trouwens die mensen die hun stom vinden vanwege die rede doen elkaar ook na hoor :O als de een het zegt zegt de ander het ook!
    Anyway doe lekker waar jezelf zin in hebt dus ook de stijl die jij leuk vind Laat je niet gek maken door de mensen die roet in het eten willen gooien.
    xoxo

    PS : Be Yourself dat betekend in mijn oren dat je jezelf bent.en zélf doe/kies je die dingen wat jij leuk vind ongeacht of iemand anders dat al heeft!(N)

    Ik vind mezelf geen scene omdat ik misschien wat dingetjes heb die die Scene Queens ook hebben. En dat vinden sommige mensjes dus weer wle en dat vind ik dom x]
    Like, als je dat haar hebt bn je niet meteen een fucking Scene Queen! En als je felle kleuren draagt bn je dat ook niet meteen! Veel mensen denken dat geloof ik wel... -.-
    Ik bn gwn mezelf, ik hb het kapsel omdat ik het leuk vind en ik draag felle kleuren omdat ik het leuk vind. Maar ik bn absuluuuuuut geen Scene Queen!
    Okay, een dom bericht vn mij x]


    -

    Ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cherished!

    Zij is übermooi! Én ze lijkt vreselijk op scene!

    'x


    I believe in nothing but the truth and who we are.