• Hheey,,
    op hyves zitten weet ik veel hoeveel scene queens,,
    maar welke scene queens zitten er op quizlet volgens jullie ?

    xoxo


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    ik wil weten: is scene eigenlijk een muziekstijl (zoals emo) of alleen een kledingstijl?
    Kledingstijl. Scene queens luisteren naar emo muziek maar om zich te ondderscheidden van de emo's hebben ze een andere stijl gekozen. Het schijnt dat de meeste emo's bisexueel zijn, of dat waar is i don't know.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Kledingstijl. Scene queens luisteren naar emo muziek maar om zich te ondderscheidden van de emo's hebben ze een andere stijl gekozen. Het schijnt dat de meeste emo's bisexueel zijn, of dat waar is i don't know.

    Scene's luisteren niet naar emo. Voor scenes bestaat geen bepaalde muziekstijl ;)

    (...)
    Scene's luisteren niet naar emo. Voor scenes bestaat geen bepaalde muziekstijl ;)
    nah, ik vind van wel sorry, ze zijn gewoon een afdruiping van emo.


    Niet geschoten is altijd mis..

    "Scene kids" is een naam die jongeren aan zich zelf geven wanneer ze alleen een emo-uiterlijk willen hebben, maar niet geassocieerd willen worden met de vooral in de media als depressief neergezette emo. Het verschil valt daarom ook moeilijk te zien, ook al worden de meer extremere en kleurrijkere kapsels met scene geassocieerd. Tevens ziet men vaker tatoeages bij scene kids.


    Niet geschoten is altijd mis..

    "Scene queens" en de minder voorkomende "scene kings" zijn jongeren die zeer populair zijn op sociale netwerksites, zoals MySpace. Scene queens hebben vaak extremere kapsels en make-up dan de reguliere emo of scene kids en hun uiterlijk wordt meer beïnvloed door visual kei en cybergothic.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ja,ik ben de Scene Queen der Scene Queens. Kijk maar naar mijn ontplofte kop en kijk maar naar mijn anorexia velletje.
    [/wat is het fijn om sarcastisch te zijn]

    (...)nah, ik vind van wel sorry, ze zijn gewoon een afdruiping van emo.

    Als je niet in die 'scene' zit snap je het ook niet he. Dus kan je nog wel zoveel vinden maar weten doe je niet.
    En over die bron, zegt niets over muziek he? :)

    (...)
    Als je niet in die 'scene' zit snap je het ook niet he. Dus kan je nog wel zoveel vinden maar weten doe je niet.
    En over die bron, zegt niets over muziek he? :)
    vriendin van me is scene =D


    Niet geschoten is altijd mis..

    Iknben net zo scene alsmijn hond en die is scene jonge dat wil je niet weten =']

    nee geintje
    Ik ben niet scene
    Ik ben uniek ='] maar als ik eerlijk ben vind ik de meeste looks van ze wel mooi


    We can only learn to love by loving.

    (...)vriendin van me is scene =D

    Ja maar niet elke scene is hetzelfde. De stijl mag dan wel zo zijn maar de muzieksmaak niet he. :)
    Wijsneus maar een andere kant op.

    Maar Tara, jij bent toch geen scene? x]

    (...)
    Ja maar niet elke scene is hetzelfde. De stijl mag dan wel zo zijn maar de muzieksmaak niet he. :)
    Wijsneus maar een andere kant op.
    ik grloof jr ook hoor. dat was gewoon mijn ervaring het het blijkt verkeerd te zijn. dit geef ik toe. Sorry.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Maar Tara, jij bent toch geen scene? x]

    Nee, ik vind niet dat je dat van jezelf kan zeggen maar ik heb wel 800 op Myspace :)
    En ik kan je wat vertellen die luisteren het grootste gedeelte net zoveel top 40 als de 'normale' mens.
    Vind t gewoon irri als mensen lulle over dingen terwijl t niet waar is en dan doen alsof ze het zo goed weten :')

    (...)
    Nee, ik vind niet dat je dat van jezelf kan zeggen maar ik heb wel 800 op Myspace :)
    En ik kan je wat vertellen die luisteren het grootste gedeelte net zoveel top 40 als de 'normale' mens.
    Vind t gewoon irri als mensen lulle over dingen terwijl t niet waar is en dan doen alsof ze het zo goed weten :')
    nah ik zat fout. Ik dacht omdat mijn vriendin dat ook doet dat ze allemaal zo zijn. maar dat blijkt dus niet sorry ?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Nee, ik vind niet dat je dat van jezelf kan zeggen maar ik heb wel 800 op Myspace :)
    En ik kan je wat vertellen die luisteren het grootste gedeelte net zoveel top 40 als de 'normale' mens.
    Vind t gewoon irri als mensen lulle over dingen terwijl t niet waar is en dan doen alsof ze het zo goed weten :')


    Vond het wel grappig. Op de vorige pagina's zit iedereen te beweren bij hoog en laag dat jij hier de Scene van Quizlet bent (': En hoe bedoel je 800 op Myspace? [/Is niet ervaren met Myspace dingen]