• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 25 april 2016 - 20:05 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    View schreef:
    "Oma is zo achteruit gegaan dat ze niet meer aanspreekbaar is, haar bezoeken is niet handig."
    Oké, dus vorige week heb ik haar voor het laatst in levende lijve gezien en dat blijft waarschijnlijk ook zo... :/

    Sterkte <33

    girlicious schreef:
    I'm done
    Bye

    (heart2)


    // Huehue, ik bedenk me net dat mijn verhaal letterlijk Twilight in het Nederlands heet XD Verdomme.

    Okay je mag dan wel Ben&Jerry's heten maar dat betekent nog niet dat je kutreclame ineens gewenst is dudes


    Slightly drunk.

    Ik durf niet op rijles omdat ik bang ben dat ik twintig keer ga zakken en dat vind ik zonde van het geld.
    Oh ja, en ik moet eens voor mijn examens leren. Zou wel zo handig zijn.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    als ik nu gewoon wegloop en nooit meer terugkom
    haat aan de maatschappij


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik kan mij beter concentreren als ik met de hand op papier schrijf, maar aahh, kramp ikn mijn hand!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ugh. Ik ben moe, ik heb pijn en ik heb het koud. Oh en ik ben in een klaagbui :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Voor het eerst sinds maanden heb ik me 24 uur lang goed gevoeld, dit was echt zo gaaf c:

    Trees schreef:
    Voor het eerst sinds maanden heb ik me 24 uur lang goed gevoeld, dit was echt zo gaaf c:


    Dit maakt me heel blij *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aah volgens mij is vandaag mijn geluksdag ;u;


    because i knew you, i have been changed for good

    Sommige mensen pffff


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    LOL.
    En ik maar denken dat we vrienden waren. Just, lol.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 17:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben eindelijk klaar met wiskunde leren (:
    Dus... Verder gaan en Latijn leren of ontspanning? Wat een dilemma.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    EichenHouse schreef:
    LOL.
    En ik maar denken dat we vrienden waren. Just, lol.

    //
    Dit is echt... asdfghjkl. Dit is juist niet wat ik wilde, maar natuurlijk.. Er moet altijd iets fout gaan, toch?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb geen zin om drie kwartier in de hagel voor een gesloten deur te wachten om daarna helemaal doorweekt mijn judopak aan te trekken en met natte koude haren te gaan trainen.


    "Ignite, my love. Ignite."