• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 25 april 2016 - 20:05 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Jij bent toch de enige die me begrijpt op dit vlak, als allochtoon zijnde. Kyteman maakt het er niet makkelijker op om te dealen met al deze emoties die naar boven komen. Damn.

    I feel sad.

    ok i feel less sad now

    binnenkort houden we een sleepover

    en bouwen we

    een fucking

    dekenfort.

    SERIEUS. Ga je nu serieus bitchen omdat ik iets leuks ga doen met mijn andere beste vriend? Seriously?

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 1:48 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sneeuw voor Parker, yay. Ik houd zoveel van deze nerds, ahh. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vrijdagggggg. Uit eten en Capt'n *O* Can't wait.

    Geen zin in vandaag. Aye.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vandaag ga ik eindelijk mijn lange haartjes doneren aan het goede doel (:


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Oke, Angewomon is voorlopig weer mijn laatste Digimon usernaam. Eerst maar wat anders. Wat duren 10 minuten toch lang als je je usernaam kan veranderen.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 10:07 ]

    Waarom is die man hier toch iedere dag op visite? Mooi dat ie z'n tuintje heeft, maar ik hoef 'm niet te zien iedere ochtend als ik net wakker ben. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alles is geregeld voor mijn stage in Ierland! Laat die vier weken maar snel voorbij gaan!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vind het niet leuk om over mijn zusje te praten. Dan voel ik weer al de jaloezie.

    Ik heb mijn rijbewijs ondertussen al twee jaar. :'D De tijd vliegt.


    What would Emma do?

    En toen zakte ik weer voor mijn rijbewijs en net toen ik dacht dat het toch allemaal oké zou zijn, was mijn fiets weg. En nu huil ik alsnog, voor zo'n 30 minuten achter elkaar.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    En toen zakte ik weer voor mijn rijbewijs en net toen ik dacht dat het toch allemaal oké zou zijn, was mijn fiets weg. En nu huil ik alsnog, voor zo'n 30 minuten achter elkaar.


    Oh, bah. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom ben ik zo zenuwachtig voor mijn pakketje? Als het goed is, is er aan de buitenkant niet te zien wat er in zit O:

    Nu zit ik weer een friggin' tosti te eten. Ik moet echt eens stoppen met eten voor like een week ofzo.


    26 - 02 - '16

    Oh, Fuck off. Je wil psycholoog worden, maar zelf hulp zoeken is blijkbaar te moeilijk. God, wat zou ik je nu graag met je kop tegen de muur kloppen. Misschien komt er dan wat verstand in. Idiot.


    Ex astris, sciencia