• Al een tijdje geleden ontdekte ik deze site en inmiddels ben ik wel regelmatig te vinden. Niet alleen vanwege de verhalen (allemaal fanfictie), maar ook omdat de meeste verhalen in het Engels zijn en mijn Engels wel wat beter kan. Daarnaast heb ik nog geen Nederlands verhaal kunnen ontdekken.

    Ze hebben echt van alles qua fanfictie, ik ben momenteel alleen in de Teen Wolf afdeling te vinden.

    Dus kent iemand deze site en kom je daar ook regelmatig?

    Ken jij Archiveofourown/AO3?

    80.6% (25 stemmen)
     
    Ja

    19.4% (6 stemmen)
     
    Nee


    Physics is awesome

    Ik heb er eens iets over gehoord/gelezen, volgens mij ook hier. Dat er gewoon verhalen van hier daar neer werden gezet, maar dan niet door de mensen die het zelf hadden geschreven.


    26 - 02 - '16

    Yep, ik ken AO3 en ik ben een redelijk vaste klant in tijden van verveling. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ken de site al erg lang, maar ik lees geen fanfictie :Y)


    The soul needs autumn.

    Yep, zit er zeer regelmatig en heb er ook een account. Nog niet de moed gehad om mijn eigen creaties te posten, though.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yesh! Ik lees bijna uitsluitend op AO3, vooral Stucky. De enige verhalen die ik nu hier nog lees, zijn A gentle way to destroy & Fifty Shades of Black van Square & Cuttlefish, respectievelijk

    [ bericht aangepast op 25 april 2016 - 22:13 ]


    Ex astris, sciencia

    @View

    Dat zou best kunnen. Volgens mij ben ik dat niet tegen gekomen en dat zou ik erg vinden als ik zo'n verhaal tegen zou komen. Ik zou het zeker zeggen tegen de persoon die het heeft geschreven. Ik hou van fanfictie, maar andermans werk stelen kan gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 25 april 2016 - 21:59 ]


    Physics is awesome

    Persoonlijk prefereer ik AO3. Alleen is het wel vervelend om op aantal woorden te zoeken. En kan je geen personages uit je zoekresultaten weren.
    Je kan het wel, maar het is zo onduidelijk!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    @Wiarda

    Wat lees jij dan vaak of graag?


    Physics is awesome

    @Saorsa

    Nu ben ik wel erg benieuwd, hoe jij dan de site kent.


    Physics is awesome

    Vroeger las ik er heel veel Sherlockfanfictie, maar de laatste tijd ben ik er vooral voor Hannibal. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ken de site ook al langere tijd en ik lees er ook regelmatig op. Ik lees eigenlijk geen stories meer op Q (Ik post alleen af en toe). Ik ben eigenlijk meer actief op AO3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    @Tabai

    Ik wil eigenlijk ook wel posten, maar ik twijfel ook nog. Wat lees jij graag?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    @Saorsa

    Nu ben ik wel erg benieuwd, hoe jij dan de site kent.


    Van mensen op tumblr die er soms naar refereerden. Ik heb de site eens bekeken, maar er nooit echt wat op gelezen. (:


    The soul needs autumn.

    Wiarda schreef:
    Vroeger las ik er heel veel Sherlockfanfictie, maar de laatste tijd ben ik er vooral voor Hannibal. :Y)


    Moet ik mij zorgen gaan maken? Genie dat misdaden oplost en een geniale moordenaar, ik ben toch wel een beetje ongerust.


    Physics is awesome

    Wiarda schreef:
    Yep, ik ken AO3 en ik ben een redelijk vaste klant in tijden van verveling. :'D

    dit, en ook in andere tijden (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn