• Al een tijdje geleden ontdekte ik deze site en inmiddels ben ik wel regelmatig te vinden. Niet alleen vanwege de verhalen (allemaal fanfictie), maar ook omdat de meeste verhalen in het Engels zijn en mijn Engels wel wat beter kan. Daarnaast heb ik nog geen Nederlands verhaal kunnen ontdekken.

    Ze hebben echt van alles qua fanfictie, ik ben momenteel alleen in de Teen Wolf afdeling te vinden.

    Dus kent iemand deze site en kom je daar ook regelmatig?

    Ken jij Archiveofourown/AO3?

    80.6% (25 stemmen)
     
    Ja

    19.4% (6 stemmen)
     
    Nee


    Physics is awesome

    @Mulford

    Stucky is toch Captian America en de andere man? Sorry, ik ben niet zo van die films en stripverhalen. :$


    Physics is awesome

    @Smal

    Ik snap niet waarom je op woordenaantal zou willen zoeken, bepaalde personages uitsluiten snap ik wel. Dus waarom zoek je op woordenaantal?


    Physics is awesome

    Tragically schreef:
    Ik ken de site ook al langere tijd en ik lees er ook regelmatig op. Ik lees eigenlijk geen stories meer op Q (Ik post alleen af en toe). Ik ben eigenlijk meer actief op AO3


    Wat lees jij dan en heb je ook een account?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    @Mulford

    Stucky is toch Captian America en de andere man? Sorry, ik ben niet zo van die films en stripverhalen. :$

    Yep, James Barnes/the Winter Soldier en Steve Rogers/ Captain america


    Ex astris, sciencia

    Saorsa schreef:
    (...)

    Van mensen op tumblr die er soms naar refereerden. Ik heb de site eens bekeken, maar er nooit echt wat op gelezen. (:


    Aha, vandaar. Van wat voor soort verhalen hou jij?


    Physics is awesome

    Yesh, ik ken het. :Y)
    Als ik een nieuw tabblad open op mijn telefoon zijn de automatische suggesties altijd Q en AO3, haha. Ze hebben er inderdaad bergen aan fanfic en er is bovendien veel meer fic te vinden over bepaalde ships en fandoms die ik interessant vind dan op Q, dus het is mijn go to site als ik iets wil lezen. Ik houd zo veel van hun zoeksysteem, gosh.

    Mijn account is SquareAreNotCircles en ik heb een paar verhalen gepost, maar het zijn allemaal dingen die ook gewoon op Q staan. Er zijn wel Nederlandse verhalen, trouwens, maar echt enorm weinig, dus je zult ze niet tegenkomen als je er niet specifiek naar zoekt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    GrandR schreef:
    (...)
    dit, en ook in andere tijden (:


    Wat voor andere tijden? ^^


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    @Smal

    Ik snap niet waarom je op woordenaantal zou willen zoeken, bepaalde personages uitsluiten snap ik wel. Dus waarom zoek je op woordenaantal?

    Soms wil ik gewoon lange fanfics lezen. (+30k) En als je dan telkens door de kleine moet scrollen, die nog niet 1000 woorden zijn, is dat enorm vervelend.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mulford schreef:
    (...)
    Yep, James Barnes/the Winter Soldier en Steve Rogers/ Captain america


    Hoewel ik ze niet ken, ga ik wel even kijken of er leuke verhalen over ze zijn. Als je aanraders hebt, dan hou ik me aanbevolen.


    Physics is awesome

    Square schreef:
    Yesh, ik ken het. :Y)
    Als ik een nieuw tabblad open op mijn telefoon zijn de automatische suggesties altijd Q en AO3, haha. Ze hebben er inderdaad bergen aan fanfic en er is bovendien veel meer fic te vinden over bepaalde ships en fandoms die ik interessant vind dan op Q, dus het is mijn go to site als ik iets wil lezen. Ik houd zo veel van hun zoeksysteem, gosh.

    Mijn account is SquareAreNotCircles en ik heb een paar verhalen gepost, maar het zijn allemaal dingen die ook gewoon op Q staan. Er zijn wel Nederlandse verhalen, trouwens, maar echt enorm weinig, dus je zult ze niet tegenkomen als je er niet specifiek naar zoekt. ^^


    Volgens mij heb ik laatst ontdekt hoe je iemand kan "volgen", zij noemen het subscriben als ik het goed heb. Doet me denken aan Youtube. Ik ga zeker een kijkje nemen op je account.

    Welke ships en fandoms, btw?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Wat voor andere tijden? ^^


    's avonds op mijn ipad, als ik eigenlijk moet leren/opstaan. Geen beste invloed dus, maar het is wel afleiding.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Hoewel ik ze niet ken, ga ik wel even kijken of er leuke verhalen over ze zijn. Als je aanraders hebt, dan hou ik me aanbevolen.

    Dat hangt er echt vanaf wat je graag leest. Mijn favorieten zijn persoonlijk de Your Blue-Eyed Boys reeks (en bijbehorende podfic) en Ain't No Grave (Can Keep My Body Down).


    Ex astris, sciencia

    Smal schreef:
    (...)
    Soms wil ik gewoon lange fanfics lezen. (+30k) En als je dan telkens door de kleine moet scrollen, die nog niet 1000 woorden zijn, is dat enorm vervelend.


    Op die fiets. Dat is wel handig dan, ja.

    Welke fanfics lees jij?


    Physics is awesome

    GrandR schreef:
    (...)

    's avonds op mijn ipad, als ik eigenlijk moet leren/opstaan. Geen beste invloed dus, maar het is wel afleiding.


    Afleiding is altijd leuk, zeker als je moet leren.

    Wat lees jij het liefst?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Aha, vandaar. Van wat voor soort verhalen hou jij?


    Gewoon OP, eigenlijk alle genres behalve van die teenage drama romans (*kuch* John Green *kuch*)


    The soul needs autumn.