• Al een tijdje geleden ontdekte ik deze site en inmiddels ben ik wel regelmatig te vinden. Niet alleen vanwege de verhalen (allemaal fanfictie), maar ook omdat de meeste verhalen in het Engels zijn en mijn Engels wel wat beter kan. Daarnaast heb ik nog geen Nederlands verhaal kunnen ontdekken.

    Ze hebben echt van alles qua fanfictie, ik ben momenteel alleen in de Teen Wolf afdeling te vinden.

    Dus kent iemand deze site en kom je daar ook regelmatig?

    Ken jij Archiveofourown/AO3?

    80.6% (25 stemmen)
     
    Ja

    19.4% (6 stemmen)
     
    Nee


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Van FF/ff, voor zover ik weet is dat een relatie tussen twee vrouwen. Meestal vriendschappelijk, maar niet altijd.
    Ik hou van Les Miserables, dus daar ga ik ook even kijken. Dat weet ik niet meer, ik weet alleen dat ik dacht dat diegene een heel creatief brein heeft. hoewel ik ook dacht dat hij/zij een jointje had gerookt en een slokje alcohol had genomen. Blijkbaar was zijn/haar fanfictie iets teveel voor mij. Ik bedoel, ships zijn voor iedereen en je kan iedereen aan elkaar koppelen. Maar Ginny die zwanger is van Snape, gaat mij blijkbaar een beetje te ver en de vrouw van Draco was ineens met Hermelien. Mind was blown away.


    oh op die manier. Natuurlijk, you're right -.- ik doelde eigenlijk op fanfiction.net. Waar ik ff als afkorting voor gebruik.
    You should ^ ( verbreedt je ao3horizon. )
    Oke, dan snap ik dat je mind kind of blown away is als je dat leest.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    (...)

    oh op die manier. Natuurlijk, you're right -.- ik doelde eigenlijk op fanfiction.net. Waar ik ff als afkorting voor gebruik.
    You should ^ ( verbreedt je ao3horizon. )
    Oke, dan snap ik dat je mind kind of blown away is als je dat leest.


    O, op die fiets. Ik snap hem en die site ken ik nog niet.
    Zal ik zeker doen. Hoewel ik Sterek ook van harte kan aanbevelen, vooral de verhalen waar geen 16+ in voor komt.
    Ja, vooral als er dan word gezegd dat ze ook nog seks gaan hebben terwijl Ginny zwanger is. Daar heb ik op zich niks tegen, maar ik zie Ginny en Snape niet samen, zeg maar.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Ik heb je even opgezocht en volgens AO3 heb je drie one-shots erop staan.

    Wat lees jij het liefst op AO3?

    Hmm, hangt er vanaf wat ik op die moment kijk/doe


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    O, op die fiets. Ik snap hem en die site ken ik nog niet.
    Zal ik zeker doen. Hoewel ik Sterek ook van harte kan aanbevelen, vooral de verhalen waar geen 16+ in voor komt.
    Ja, vooral als er dan word gezegd dat ze ook nog seks gaan hebben terwijl Ginny zwanger is. Daar heb ik op zich niks tegen, maar ik zie Ginny en Snape niet samen, zeg maar.

    zo leer je nog meer bij qua fanficsites (:
    I kijk alleen geen Teen Wolf. That's the problem. en haha xD
    Redelik begrijpbaar ook, niet elke fanfic is voor iedere lezer.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Yata schreef:
    (...)
    Hmm, hangt er vanaf wat ik op die moment kijk/doe


    Laat ik het anders vragen. Wat lees je nu/op dit moment?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Laat ik het anders vragen. Wat lees je nu/op dit moment?

    Goh, het laatste wat ik gelezen heb zijn Call of Duty: Advanced Warfare fanfics denk ik


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    GrandR schreef:
    (...)
    zo leer je nog meer bij qua fanficsites (:
    I kijk alleen geen Teen Wolf. That's the problem. en haha xD
    Redelik begrijpbaar ook, niet elke fanfic is voor iedere lezer.


    Ja, echt wel. Deze vloed aan reacties hierop had ik ook niet verwacht. Aan de andere kant, heeft AO3 wel heel veel fandoms en fanficties.
    Je hoeft geen Teen Wolf te kijken, tenminste zoveel Teen Wolf heb ik ook niet gekeken. Maar Stiles persoonlijkheid en die van Derek samen is echt zo goed, hoewel sommige schrijvers/schrijfsters ook de persoonlijkheden wat aanpassen. En ik vind ze allebei knap op hun eigen manier en ik geloof gewoon dat ze een goed koppel zouden zijn.
    Inderdaad, weer wat geleerd, denk ik dan maar.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Bij verhalen had ik het vrij snel door, het bookmarken. Nee, inderdaad.

    Klinkt allemaal interessant. De Malec fanficties lijken mij ook wel wat door het verhaal waar ze van zijn en het zijn gewoon twee knappe mannen. Harry Potter was geen fijne ervaring, dat ene verhaal wat ik ervan heb gelezen. Maar ik kom haast niet meer buiten het fandom van Teen Wolf en dan een bepaald ship. Ik moet horizon wat verbreden, denk ik.
    Dat is wel mooi, ja. Dan is er toch een plek voor de fans daarvan.


    Bij mijn bookmarks staat inmiddels een redelijke hoeveelheid Malec, dus daar kun je eventueel kijken. (:

    Welk Teen Wolf ship lees je? Mijn Teen Wolf dagen zijn onderhand een tijdje geleden, maar ik heb vroeger vrij veel Stiles/Derek gelezen. :'D
    En tja, wat Harry Potter betreft moet je inderdaad soms een beetje uitkijken met wat je leest, haha. Er staan extreem goede fics op, extreem slechte, en alles wat daartussenin zit, want het HP fandom is gewoon gigantisch en heeft ongelofelijk veel verschillende kanten. Gewoon goed op de tags en beschrijving letten voordat je begint met lezen, en dan komt het wel goed. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yata schreef:
    (...)
    Goh, het laatste wat ik gelezen heb zijn Call of Duty: Advanced Warfare fanfics denk ik


    Dat ken ik niet goed, is dat geen spel?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dat ken ik niet goed, is dat geen spel?

    Dat is het inderdaad. (De feels soms in campaign :'D) Ik was zelf verbaasd dat er fanfic van was.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Ja, echt wel. Deze vloed aan reacties hierop had ik ook niet verwacht. Aan de andere kant, heeft AO3 wel heel veel fandoms en fanficties.
    Je hoeft geen Teen Wolf te kijken, tenminste zoveel Teen Wolf heb ik ook niet gekeken. Maar Stiles persoonlijkheid en die van Derek samen is echt zo goed, hoewel sommige schrijvers/schrijfsters ook de persoonlijkheden wat aanpassen. En ik vind ze allebei knap op hun eigen manier en ik geloof gewoon dat ze een goed koppel zouden zijn.
    Inderdaad, weer wat geleerd, denk ik dan maar.

    Zeker waar!
    Nu heb je mijn interesse opgewekt. Misschien goed om eens een kijkje te nemen daarbij, tijdens mijn e/Rleestijd. Eens wat variatie ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Square schreef:
    (...)

    Bij mijn bookmarks staat inmiddels een redelijke hoeveelheid Malec, dus daar kun je eventueel kijken. (:

    Welk Teen Wolf ship lees je? Mijn Teen Wolf dagen zijn onderhand een tijdje geleden, maar ik heb vroeger vrij veel Stiles/Derek gelezen. :'D
    En tja, wat Harry Potter betreft moet je inderdaad soms een beetje uitkijken met wat je leest, haha. Er staan extreem goede fics op, extreem slechte, en alles wat daartussenin zit, want het HP fandom is gewoon gigantisch en heeft ongelofelijk veel verschillende kanten. Gewoon goed op de tags en beschrijving letten voordat je begint met lezen, en dan komt het wel goed. ^^


    Bedankt voor de tip!

    Sinds wanneer kun jij gedachten lezen? Dat is precies de ship die ik lees, Sterek. Hoewel ik nog steeds niet uit ben wat de beste achternaam zou zijn, Hale-Stilinski lijkt mij wel wat.
    Daar heb je gelijk in. Dat geldt voor ieder fandom, denk ik. Hoewel de tags en beschrijving ook misleidend kunnen zijn. Maar het geeft meestal wel een goed beeld van een verhaal.


    Physics is awesome

    Yata schreef:
    (...)
    Dat is het inderdaad. (De feels soms in campaign :'D) Ik was zelf verbaasd dat er fanfic van was.


    Oké. (Wat betekent dat?) Ik ook.


    Physics is awesome

    GrandR schreef:
    (...)
    Zeker waar!
    Nu heb je mijn interesse opgewekt. Misschien goed om eens een kijkje te nemen daarbij, tijdens mijn e/Rleestijd. Eens wat variatie ^


    Eigenlijk zou je eerst moeten googlen als je een goed beeld qua uiterlijk wil. Variatie is meestal niet slecht, mocht je aanraders zoeken dan heb ik er wel een paar.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Eigenlijk zou je eerst moeten googlen als je een goed beeld qua uiterlijk wil. Variatie is meestal niet slecht, mocht je aanraders zoeken dan heb ik er wel een paar.

    Not a bad idea. Als je je accountnaam geeft kan ik via daar ook wel aanraders vinden. Scheelt misschien?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn