• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Het moment dat je je nog meer op je gemak voelt bij een vriendin die je in totaal nog niet eens 36 uur hebt gezien dan bij je bloedeigen nicht die je regelmatig ziet. Mijn familie snapt niks van mijn situatie dus kan ik maar beter mijn maskers ophouden mmm?

    Stel je niet aan. Het is niet zo dat je een halve liter bloed kwijt bent. Eerder 10 milliliter. Als ik in het ziekenhuis lig word ik minstens 4 keer per week geprikt, plus de trombose voorkomende injecties. Die doen pas zeer.

    // ik vind overal hagelslag omdat ik net mijn beschuitje heb laten vallen..

    [ bericht aangepast op 29 april 2016 - 12:08 ]

    Waarom waait het altijd zo hard op stations?


    Slightly drunk.

    Mooi bussie :o
    Kan niet wachten tot ik mijn rijbewijs heb en er een keer in kan rijden, hehe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Worden je ogen ook rood, dik en pusserig bij hooikoorts? Want dan zou ik heel goed ineens hooikoorts kunnen hebben sinds een week..

    Het ging zo goed tussen ons, maar nu wordt alles alleen nog naar awkwarder voor mijn gevoel. Je reageert niet eens meer op mijn berichtjes terwijl jij degene was die als eerste berichtjes stuurde. Kan je please weer doen zoals een paar maanden geleden?


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Mag ik even trots zijn tot nu toe

    Crossbow schreef:
    Mag ik even trots zijn tot nu toe



    Woah, wat mooi! Superknap!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik haat mensen. Ik kan er gewoon niet mee omgaan. Ik ben té messed up. Het ligt waarschijnlijk allemaal volledig aan mij en mijn stomme irrealistische gedachtes, maar het lukt mij niet meer ze om te zetten.


    Happy Birthday my Potter!

    Volgens mij ben ik nu stervende. Overdrijven, wat is dat?


    What would Emma do?

    Dumbledory schreef:
    Ik haat mensen. Ik kan er gewoon niet mee omgaan. Ik ben té messed up. Het ligt waarschijnlijk allemaal volledig aan mij en mijn stomme irrealistische gedachtes, maar het lukt mij niet meer ze om te zetten.


    Same. Laten we eenzame kattenvrouwen worden.

    "Zou je vrijdag 29 april tussen 14:00 en 16:00 uur kunnen bellen"
    Okay maar het telefoonnummer is niet beschikbaar wat wil je dat ik doe dan : /


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik dacht de perfecte schoen te hebben gevonden, enthousiast besteld.. Vallen ze te breed. Nu moet ik wéér op zoek naar andere en ik heb hier al zoveel stress van gehad. :'(


    26 - 02 - '16

    Angewomon schreef:
    Worden je ogen ook rood, dik en pusserig bij hooikoorts? Want dan zou ik heel goed ineens hooikoorts kunnen hebben sinds een week..

    Nope, allergie geeft geen pus. Denk oogontsteking. Steriel houden en vaak je handen wassen.


    Slightly drunk.

    Yup, origineel.