• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    "Sterk blijven hè?"

    Hoe dan? Alles om me heen stort in. Ik wil niet meer. Zo. Veel. Pijn.


    26 - 02 - '16

    Na het lezen van de regels denk ik niet dat mijn verhaal geschikt is voor SotY. Helaas. Sws is mijn schrijfstijl daar te slecht voor en ben ik niet goed in het indelen van hoofdstukken.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 0:13 ]

    Ik heb zin om een ontzettend cliché verhaal te schrijven waarin alles perfect is zodat ik even kan ontsnappen aan de pijnlijke realiteit.


    26 - 02 - '16

    It starts with pain,
    Followed by hate,
    Fuelled by the endless questions
    No one can answer
    A stain covers your heart,
    And tears you apart just like,
    A sleeping cancer


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zin om een verhaal te schrijven, maar oh god, waarover? :C


    26 - 02 - '16

    Snack schreef:
    Zin om een verhaal te schrijven, maar oh god, waarover? :C

    precies. dit..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Neusspray?
    Check!
    Hoestdrank?
    Check!
    Paracetamol?
    Check!
    Zakdoek binnen handbereik?
    Check!

    Nu maar hopen dat ik de nacht een beetje door kom


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Shangela schreef:
    (...)
    Dat maakt mij ergens niet zoveel uit, maar als je het wilt moet je me maar een berichtje sturen, want ik wil het best doen.


    Ik vind het echt superlief van je en ik zal er in dat geval even overna denken c:

    //You know f*** it. Ik neem de username gewoon. Nu alleen nog mn fanfic probleem oplossen. Bwuh, ik ben zo slecht in Engels (naar mijn idee) maar alle tot nu toe bedachte dialogen etc. zijn allemaal Engelstalig D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iroquois schreef:
    (...)

    Ik vind het echt superlief van je en ik zal er in dat geval even overna denken c:

    //You know f*** it. Ik neem de username gewoon. Nu alleen nog mn fanfic probleem oplossen. Bwuh, ik ben zo slecht in Engels (naar mijn idee) maar alle tot nu toe bedachte dialogen etc. zijn allemaal Engelstalig D:

    Als je een engels check nodig hebt kun je mij vragen, doe het met liefde zelfs!
    //
    Ugh ik wil mezelf echt vol eten met lekkers sinds ik dat vanaf morgen weer niet kan door die vreselijke ortho van me, maar ik moet eigenlijk slapen en ik heb al energie teveel.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 0:33 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Als je een engels check nodig hebt kun je mij vragen, doe het met liefde zelfs!


    Fenks, alleen is het meer het probleem dat ik mezelf ermee in de weg zit als het niet lekker loopt. Als ik niet lekker door kan schrijven wordt het namelijk nooit iets, ook al ben ik waarschijnlijk niet van plan het online te zetten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    meh, het gaat steeds meer beginnen...


    Je bent een ster.

    Iroquois schreef:
    (...)

    Fenks, alleen is het meer het probleem dat ik mezelf ermee in de weg zit als het niet lekker loopt. Als ik niet lekker door kan schrijven wordt het namelijk nooit iets, ook al ben ik waarschijnlijk niet van plan het online te zetten.

    ooohh, ik snap je probleem! Hopelijk lukt het je en zet je het ook online hehe. Veel succes alvast


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    ooohh, ik snap je probleem! Hopelijk lukt het je en zet je het ook online hehe. Veel succes alvast


    Ach, wie weet. Misschien stuur ik het wel alleen naar een zooitje geïnteresseerde mensen mocht ik er ver mee komen haha. Ik denk dat ik het maar gewoon in het Nederlands moet gaan proberen en als de dialogen etc. er echt slechter op worden, dan kan ik altijd nog overgaan op Engels denk ik.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iroquois schreef:
    (...)

    Ach, wie weet. Misschien stuur ik het wel alleen naar een zooitje geïnteresseerde mensen mocht ik er ver mee komen haha. Ik denk dat ik het maar gewoon in het Nederlands moet gaan proberen en als de dialogen etc. er echt slechter op worden, dan kan ik altijd nog overgaan op Engels denk ik.

    Dat is inderdaad ook nog een idee! Gewoon doen wat het beste gaat voor jou, en het mooist/beste is volgens jou. Dan kan het haast niet fout gaan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad ook nog een idee! Gewoon doen wat het beste gaat voor jou, en het mooist/beste is volgens jou. Dan kan het haast niet fout gaan.


    Dat hoop ik c: Het scheelt dat ik niet van plan brn het online te gooien. Zo staat er tenminste ook geen druk achter. Het is alleen wel weer te hopen dat er daardoor niet te weinig druk achter staat waardoor ik het niet verder ga schrijven. Daar heb ik namelijk ook een handje van :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."