• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wiarda schreef:
    (...)
    verteellll


    Neeeeeee (cat) Het moet geheim blijvennnn, want dat maakt het zoveel leukerrrr bovendien wil ik niet dat het idee gestolen wordt. Ik ben nu echt net een klein kind geloof ik.


    Happy Birthday my Potter!

    Ghehe, genius dit. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mama: *Staat in de keuken*
    Broertje: *Vraagt aan mama of ze iets mee brengt vanuit de keuken*
    Mama: Haal het zelf.
    Papa: *Geen commentaar*

    Ik: *Is in de living*
    Broertje: *Vraagt of ik de neusspray kan halen in de keuken*
    Ik: Nee, de neusspray is toch zo goed als op en ik ben nu niet meer in de keuken. Als je het toch per se wil hebben, haal het dan zelf.
    Papa: *Begint helemaal te flippen en te schreeuwen omdat ik het niet wil halen*

    Wat eerlijk toch.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wanneer je alleen met iemand wil afspreken omdat je dan niet alleen naar de coffeeshop hoeft :')


    Caution first, always.

    This pisses me off so much.


    kindness is never a burden.

    Nog maar 3 uur en dan ben ik 18. Voelt gek.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Alsjeblieft zeg.

    // Ugh, het zou zo goed in mijn verhaal passen, maar dat is ongeveer een stuk van een ander jatten. Al gebruikten we wel vaker ideeën van elkaar en vindt ze het vast niet erg als ik dit gebruik. Ik zal eerst even kijken of ik er een variatie op kan bedenken.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 21:24 ]

    Why does this shit only goes into one direction?

    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 21:46 ]

    Ik wil dit niet. Ik wil dit niet. Niet weer. Niet weer. Niet. Opnieuw. Nog eens en ik raak er niet meer door. WAAROM VERDOMME?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wauw ik lig gewoon op tijd in bed. Het is een wonder 0.0 morgen fabulous met mijn Hillywood beanie naar college (cool)(dance)


    Happy Birthday my Potter!

    Het is AF. Wat moet ik nu met mijn leven? (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Chaerin schreef:
    (...)
    Ik stel het toch voor. Het is echt geen probleem, want anders weet ik niet wat ik er verder mee moet doen. Zovaak zit ik niet meer zo op Quizlet.


    Oh das wel jammer om te horen..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ugh. Can you give me a break? You're dumping all your goddamn shit on me constantly and then you get angry when I propose solutions? YOU are making a mess of your life, not me. Quit dragging me down because I've just about had it.


    The truth is out there.

    Aaaa, deze rugpijn


    Caution first, always.

    You know what you can do with that happy relationship of yours? Shove it.


    kindness is never a burden.