• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Je hebt ons laten zien dat je erg slim bent door zwanger te raken. Denk je echt dat je zelf je zorgverzekering mag uitzoeken en alles voor je kind? How about no. Dat laat je maar mooi iemand doen die er verstand van en ervaring mee heeft.
    Trouwens, als iedereen in de familie zegt dat ze je vriendje niet leuk vinden moet je eens bij jezelf nagaan wat er zo leuk aan hem is. Helaas zit je nu voor de rest van je leven aan hem vast.
    Wat ben ik blij dat ik niet in jouw schoenen sta.

    Jeetjemina ik ben t zo niet met je eens eh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Meh ik weet niet welk shirt ik voor morgen klaar moet leggen. Batman, Harry Potter, Patronus of Gryffindor? Het leven is soms echt heel moeilijk (bat)


    Happy Birthday my Potter!

    ik dacht dat mijn zus erg was (lol) (lol) (lol)

    Jafar schreef:
    Meh ik weet niet welk shirt ik voor morgen klaar moet leggen. Batman, Harry Potter, Patronus of Gryffindor? Het leven is soms echt heel moeilijk (bat)


    Het is morgen maandag. Patronus dus om de eventuele nare dingen weg te jagen. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom bemoei jij je niet eens met je eigen zaken? Je bent gewoon jaloers.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gibbs schreef:
    (...)

    Het is morgen maandag. Patronus dus om de eventuele nare dingen weg te jagen. :Y)


    Ah, dat is een hele goede redenatie. Dankjewel Yo (K)


    Happy Birthday my Potter!

    Aah, ik hoop echt niet dat jullie boos zijn, of zo :c


    Tijd voor koffie.

    Jafar schreef:
    (...)

    Ah, dat is een hele goede redenatie. Dankjewel Yo (K)


    You're welcome. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben zo enthousiast dat ik het tegen iedereen wil vertellen, maar ik durf het aan de andere kant ook niet aan iemand te vertellen, maar aaaah. Ik zie dit helemaal voor mij en ik ben echt veel te erg aan het fangirlen *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga al bijna huilen bij het zien van mijn eigen cover lol
    Dis gonna be good.

    ... I hope

    I'm drowning. D:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    I feel physical pain.


    kindness is never a burden.

    Jafar schreef:
    Ik ben zo enthousiast dat ik het tegen iedereen wil vertellen, maar ik durf het aan de andere kant ook niet aan iemand te vertellen, maar aaaah. Ik zie dit helemaal voor mij en ik ben echt veel te erg aan het fangirlen *O*

    verteellll


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jafar schreef:
    Ik ben zo enthousiast dat ik het tegen iedereen wil vertellen, maar ik durf het aan de andere kant ook niet aan iemand te vertellen, maar aaaah. Ik zie dit helemaal voor mij en ik ben echt veel te erg aan het fangirlen *O*


    Je maakt me nieuwsgierig. (wbw)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •