• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik twijfel echt of ik m'n fanfic in het Engels of Nederlands moet gaan schrijven.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil naar bed maar moet de afwasmachine nog doen. Mehh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    en toch zuigt het een beetje om te weten dat ik dus 10K in drie dagen eruit kan kakken als ik wil, maar ik er nog steeds acht maanden over heb gedaan om 15K te schrijven aan het verhaal dat er toe doet. het zuigt een beetje heel erg. fuck dat.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wanneer je verhaal veel te leuk is en je door wil schrijven, maar moet douchen en slapen omdat je morgen stage hebt.

    15k woorden al. Nog even en ik ga hem opgeven voor SotY. Al vraag ik me af of dat halverwege het jaar nog kan. Dat zoek ik wel uit als ik de volgende 10K woorden geschreven heb.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 22:37 ]

    Why don't you just fucking shut up?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Square schreef:
    Het is AF. Wat moet ik nu met mijn leven? (no_chears)


    Schrijf een vervolg! (A)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik moet hier niet te lang over nadenken want dan word ik er echt naar van


    Caution first, always.

    JarnesPotter schreef:
    (...)

    Schrijf een vervolg! (A)


    Schrijf fanfiction over je eigen fanfic!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dat moment waarop je je again een prachtig boek herinnert en gewoon niet meer weet wat de titel was... Huil huil...


    Slightly drunk.

    DEZE NAAM IS PERFECT. Hoe kan de beste acteur aller tijden nog niet in beslag zijn genomen?


    What would Emma do?

    StanLee schreef:
    DEZE NAAM IS PERFECT. Hoe kan de beste acteur aller tijden nog niet in beslag zijn genomen?

    Omaigod, awesome as fuuck ^^

    StanLee schreef:
    DEZE NAAM IS PERFECT. Hoe kan de beste acteur aller tijden nog niet in beslag zijn genomen?

    Niceeeeeeeeeeeeeeee


    — Inner peace, it's hard to find. —

    God, hij blijft cute


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    StanLee schreef:
    DEZE NAAM IS PERFECT. Hoe kan de beste acteur aller tijden nog niet in beslag zijn genomen?

    Nu nog overal onverwachts opduiken met een random uitspraak om je naam eer aan te doen

    JarnesPotter schreef:
    (...)

    Schrijf een vervolg! (A)

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Schrijf fanfiction over je eigen fanfic!


    Haha, ik denk niet dat ik dat ik een volledig vervolg aandurf. Fanfic over deze fanfic zou wat zijn, mijn hemel. Een AU waarin de personages uit een canon magische wereld die ik voor een non-magische AU heb gebruikt in een magische wereld terecht komen. Fanfiception. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan