• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het moment dat die persoon in arnhem die gaat verhuizen belangrijker is dat je vriendin (cat)

    Hallooo ik zie mijn vriend 5 dagen per week niet, mag ik hem alsjeblieft die 2 dagen in het weekend hebben.....


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik vroeg me af waar LJH 399 was. Blijkt dat Water je hart te zijn (:

    // Ik ben blij met mijn nieuwe lijstjes. Kostte even tijd, maar dan heb je ook iets. Heel handig alle forumspelletjes bij elkaar en handige topics.

    Jongens net op de dag dat wij terugkomen uit Duitsland finishen de renners van de Giro in Arnhem...! I wanna be there!

    [ bericht aangepast op 30 april 2016 - 17:08 ]


    Slightly drunk.

    Productief ziet er toch anders uit, whoops.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Echt duizend maal dank Hillywood Show voor het precies op dit moment laten arriveren van mijn beanie en duizend maal dank dat ik zo'n awesome en gezellige parodie partner heb. Perfecte timing, zo tijdens een extreme dip (heart2)


    Happy Birthday my Potter!

    Oh god, een van mijn moedervlekken is helemaal dik, rood en pijnlijk. Moet ik me zorgen gaan maken? :/


    26 - 02 - '16

    I want that same dorky love.

    Snack schreef:
    Oh god, een van mijn moedervlekken is helemaal dik, rood en pijnlijk. Moet ik me zorgen gaan maken? :/

    Nou, nog niet. Maar als het over 2 dagen nog zo is wel. En als het erger wordt kan je beter naar de huisarts gaan. Beter te vaak dan te laat.

    [ bericht aangepast op 30 april 2016 - 17:13 ]

    All hail the people on the internet:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Angewomon schreef:
    I want that same dorky love.

    (...)
    Nou, nog niet. Maar als het over 2 dagen nog zo is wel. En als het erger wordt kan je beter naar de huisarts gaan. Beter te vaak dan te laat.


    Het is al een paar dagen zo, om eerlijk te zijn. Het pijn doen is echter vandaag begonnen..


    26 - 02 - '16

    Snack schreef:
    (...)

    Het is al een paar dagen zo, om eerlijk te zijn. Het pijn doen is echter vandaag begonnen..

    Niet te lang meer mee wachten dan. Je zou het best maandag naar de huisarts gaan.

    [ bericht aangepast op 30 april 2016 - 17:17 ]

    en toen was het half zes en wat heb ik vandaag nou bereikt

    niks


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik voel mij nog steeds een robot die alles doet voor anderen, maar zelf toch voornamelijk vergeten wordt op alle mogelijke manieren. Ik ben weer een beetje dat kind dat ooit achtergelaten/opgesloten werd in de gymzaal, omdat ze haar schoen niet kon vinden en dus te laat was en vergeten werd. Jap. Zo voel ik mij PRECIES weer.


    Happy Birthday my Potter!

    Zo weer ff 30x kijken xoxo


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Some people have no life...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    girlicious schreef:
    Some people have no life...

    Thank you!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt