• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sla mensen gewoon op hun bek als je ze niet mag, ga niet zielig er roddelen. Het gebeurt me de laatste tijd te vaak dat mijn vrienden geen vrienden meer zijn.

    [ bericht aangepast op 30 april 2016 - 19:14 ]

    Rowena en Do: "We willen met Kelly op de foto!"
    Wait whut, omgekeerde wereld. Ik heb fans die bekende Nederlanders zijn :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    oké toch 8K bereikt maar damn serieus over dit woordenaantal heb ik zes maanden gedaan met mijn andere verhaal en dit kak ik uit in drie dagen wHY


    Slow clap voor die 8k in drie dagen want dat is voor mij een wanhopige-NaNo-eindsprint hoeveelheid die ik misschien één keer in mijn leven heb gehaald, whoa.



    DeadpooI schreef:
    Ik ga zo meteen naar Civil War! *O*


    Veel plezierrrr. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik ben er wel klaar mee damn.


    Caution first, always.

    wanneer je baas tintelend glijmiddel bij je afrekent please no


    i put the fun in funeral

    Trees schreef:
    Sla mensen gewoon op hun bek als je ze niet mag, ga niet zielig er roddelen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trees schreef:
    Sla mensen gewoon op hun bek als je ze niet mag, ga niet zielig er roddelen.

    I agree :3

    [ bericht aangepast op 30 april 2016 - 19:16 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Pa, alsjeblieft zeg, doe niet zo opvliegend. Zelfs ik in mijn ongesteldheidsmodus ben nog leuker.


    Slightly drunk.

    Sconelario schreef:
    (...)
    I agree :3


    It's not about the same problem hahaha

    Oké, nee. Stop.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Bonafide schreef:
    wanneer je baas tintelend glijmiddel bij je afrekent please no

    dit is het mooiste wat ik de hele dag heb gelezen dankje sarah

    Square schreef:
    (...)
    Slow clap voor die 8k in drie dagen want dat is voor mij een wanhopige-NaNo-eindsprint hoeveelheid die ik misschien één keer in mijn leven heb gehaald, whoa.

    Ik sta zelf ook een beetje te kijken hiervan, want woah, dit is ook best wel een record voor mij, moet ik zeggen. Misschien scheelt het wel een beetje dat ik vanaf het begin erin ben gestapt met een "fuck it, dit is mijn eerste Marvel fic, dus het mag pure prut zijn"-houding, wat alles echt duizend keer makkelijker maakt, maar nog steeds, damn.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom jij wel :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    *huppelt rond in Hillywood beanie* whoop I love it so much (banana)


    Happy Birthday my Potter!

    Tijd voor Winter Soldier. Marvel mood. :Y)

    Muh, nergens zin in.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )