• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kan niet wachten op het solo album van Andy Black/Biersack. Beautiful Pain klinkt te geweldig. Nog wachten tot 6 mei.

    oeeiiii dat was echt pijnlijk cliché jip whoah als dit ding ooit online komt moet er even een flinke disclaimer bij

    edit 10.005 woorden aan stucky fic in drie dagen en op dit punt voel ik me zowel vreemd trots als een beetje vies of zo want zolang ik bezig hoor te zijn met dat andere verhaal voelt dit belabberd veel als vreemdgaan

    [ bericht aangepast op 30 april 2016 - 22:18 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als mama deze jurk morgen voor me wat innemen wil voel ik me al helemaal pretty hierin. c: Yaay!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Why can't I just feel pretty and happy about myself?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wat wil je dat ik doe dan? Ik ben boos, en ik heb een reden daarvoor.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sinds mijn jonge kat vannacht bij mij heeft gelegen, denk voor nog geen 20 minuten, heb ik zo een rare plekjes op mijn armen. Het zijn rode stippen, maar zodra ik ga krabben worden ze wit, alsof het muggenbulten zijn. Het jeukt ook echt de hele tijd door D:
    Is dat de allergie voor katten die ik dan heb? Waarom heb ik het dan niet voor de oudste kat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Ze trekt haar nergens iets van aan." - Mijn teergeliefd broertje. Bedankt. Ik vind je ook leuk.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Okay go to sleep Marge - forget about your thesis. Tomorrow is gonna be fun


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    oeeiiii dat was echt pijnlijk cliché jip whoah als dit ding ooit online komt moet er even een flinke disclaimer bij

    edit 10.005 woorden aan stucky fic in drie dagen en op dit punt voel ik me zowel vreemd trots als een beetje vies of zo want zolang ik bezig hoor te zijn met dat andere verhaal voelt dit belabberd veel als vreemdgaan


    10k holy heck *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom vragen mensen altijd 'ben je ongesteld of zo' als ik dat ook echt ben. Do I make it that obvious.


    She's imperfect but she tries

    Tyfus muggen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mignon schreef:
    Waarom vragen mensen altijd 'ben je ongesteld of zo' als ik dat ook echt ben. Do I make it that obvious.

    Omg hahaha ik ben niet de enige :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oh well it's something

    Mijn profielfoto, I'm in love :9~


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    EichenHouse schreef:
    Sinds mijn jonge kat vannacht bij mij heeft gelegen, denk voor nog geen 20 minuten, heb ik zo een rare plekjes op mijn armen. Het zijn rode stippen, maar zodra ik ga krabben worden ze wit, alsof het muggenbulten zijn. Het jeukt ook echt de hele tijd door D:
    Is dat de allergie voor katten die ik dan heb? Waarom heb ik het dan niet voor de oudste kat?

    Draagt ze misschien een vlooienbandje of zo? Misschien dat het daar een allergische reactie op kan zijn. Ik krijg in ieder geval ook altijd bultjes van honden en katten, maar als je het voor de oudste kat niet hebt...

    @ Inge I KNOW HIJ IS EINDELIJK BIJNA AF EINDELIJK DE ECHTE FINISHLIJN IN ZICHT


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.