• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    girlicious schreef:
    Some people have no life...


    me

    waarom ben ik nog steeds bezig met dit ding waarom raakt het nooit af wAAROM DACHT IK DAT HET EEN GOED IDEE ZOU ZIJN OM EEN CONVERSATIE TE SCHRIJVEN TUSSEN ZEVEN MENSEN dit hele ding is een grote chaos


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    girlicious schreef:
    Some people have no life...


    *kuch*

    De meerderheid van de dag geslapen. Wat is dat soms toch fijn. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Biseksualiteit is een ding, lieve fic schrijvers. Stop met het wegcijferen van Peggy, Penny, Gwen, Tonks en weet ik hoeveel andere vrouwen die tien keer beter verdienen dan dat, in ieder geval als je beweert dat je fic geen AU is. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)

    me

    waarom ben ik nog steeds bezig met dit ding waarom raakt het nooit af wAAROM DACHT IK DAT HET EEN GOED IDEE ZOU ZIJN OM EEN CONVERSATIE TE SCHRIJVEN TUSSEN ZEVEN MENSEN dit hele ding is een grote chaos




    Ik wilde een motivational penguin, maar moet je deze heroïsche vogel zien.
    Anyway
    GO TEAM JIP


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    en toen was het half zes en wat heb ik vandaag nou bereikt

    niks


    My life


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Square schreef:
    Biseksualiteit is een ding, lieve fic schrijvers. Stop met het wegcijferen van Peggy, Penny, Gwen, Tonks en weet ik hoeveel andere vrouwen die tien keer beter verdienen dan dat, in ieder geval als je beweert dat je fic geen AU is. (cat)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanneer je vriend liever met zijn online vrienden omgaat dan met jou.

    En wanneer je je nacho's nog 2 minuten in de oven doet, dat veel te lang is en ze verbranden.

    Vandaag was een leuke dag. C: en boogjes maken van sateprikkers is grappig. Ik kwam toch nog vier en een halve meter ver. :')
    Heb nu wel erge trek though. En zin in Tucs met bacon smaak. Hmmm.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ouders: 'Wil je volgend jaar naar semi?'
    Broertje: 'Nee.'
    Ouders: *Schrijven hem achter zijn rug toch in voor semi*

    Dit vind ik echt zo lelijk -.- Ik zou echt boos zijn als ze zoiets bij mij zouden proberen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Square schreef:
    (...)



    Ik wilde een motivational penguin, maar moet je deze heroïsche vogel zien.
    Anyway
    GO TEAM JIP


    daaaank

    hij is steeds bijna-er klaar. Er zijn nog twee dingen die ik echt wil uitwerken en daarna kan ik hopelijk weer door met mijn leven (tot ik me herinner dat ik ook nog die coffeeshop au wilde schrijven)

    // waarom moet ik nou altijd Tony de superklootzak maken waarom altijd de clichés Jip waarom blijf je het doen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En zo was 2/3e van de zak chips op.

    To write, to play games, or to watch Anime?

    oké toch 8K bereikt maar damn serieus over dit woordenaantal heb ik zes maanden gedaan met mijn andere verhaal en dit kak ik uit in drie dagen wHY


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Onderweg naar huis na een lange Utopia markt. Gosh we stonden niet op een goede plek. Jammer! Volgende keer beter.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga zo meteen naar Civil War! *O*


    What would Emma do?