• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik moet echt leren voor mijn theorie. Ughh


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Deze vakantie duurt me echt te lang...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okay, misschien is het ook wel handig iemand te zoeken die dit een beetje na kan lezen. Een beta vragen lijkt me namelijk ook geen strak plan vanwege de enorme berg spoilers :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Tijd om iets nuttigs te doen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lol toch maar een ander jurkje aan naar MPS. Zoveel twijfels eh. X)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    My mission is complete. Randomly op huiswerkbegeleiding iemand jaloers gemaakt met mijn Twenty One Pilots tas :Y)

    Vandaag heeft echt een sfeertje. Met alle posters van de opheffingsuitverkoop is de sluiting zo dichtbij..

    Als het morgen negen uur lang achter elkaar goed gaat, weet ik zeker dat dit de chillste baan ooit is want damn ik krijg gewoon betaald om te chillen met kinderen, een keer wat eten in de magnetron te pleuren en mijn huiswerk te doen (of netflix te kijken). Dit had ik veel eerder moeten doen omg


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn planning voor de dag is nu al naar de klote: goed bezig Shania, goed bezig...
    soms word ik zo gek van mezelf.. en soms komt steeds vaker voor.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb echt de neiging om nu naar de McDonalds te rijden om een BigMac te halen. Maar dat is eigenlijk wel een beetje triest.

    Nog 4 uurtjes. Dan weer een avondje voor mezelf. En na morgen weer van mijn laatste vakantiedagen genieten bij mijn vriend. Hopen dat het mooi weer wordt en blijft.

    HAAHHAHAHAHAHA mij eerst lui noemen en dan van me verwachten dat ik de was uit de machine heeeeleeemaaaaal naar de droger ga brengen? Nee. Ben ik toch te lui voor? Je zei het net zelf. En dan niet waarderen dat ik het tegen je zei. You fail mom.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 13:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eens Iron Maiden trash, altijd Iron Maiden trash.


    Caution first, always.

    Square schreef:
    Tijd om iets nuttigs te doen.


    Dit. Het moet echt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn jurkje is binnen en hij past! It's so perfect asefnakslfdnkaslnfdlkandflka.


    26 - 02 - '16