• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik loop vast met m'n profiel. Tijd om profielen van anderen te stalken om inspiratie op te doen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    HELP ME D:

    Ik kan niet kiezen!




    Vind ze beiden erg leuk en het totaal zal 160 zijn als ik ze beiden neem. But twijfels!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    EichenHouse schreef:
    HELP ME D:

    Ik kan niet kiezen!




    Vind ze beiden erg leuk en het totaal zal 160 zijn als ik ze beiden neem. But twijfels!


    Ik vind de eerste persoonlijk het leukst c:

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 15:27 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ugh, door die verkoudheid kan ik niks doen om de tijd te doden. De kleinste dingen zorgen al voor een nies aanval :(


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ah that was so very nice (bloos)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Iroquois schreef:
    (...)

    Ik vind de eerste persoonlijk het leukst c:

    Die zullen ook beter zijn voor mijn enkels geloof ik, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iroquois schreef:
    (...)

    Ik vind de eerste persoonlijk het leukst c:


    I agree c:


    Happy Birthday my Potter!

    EichenHouse schreef:
    HELP ME D:

    Ik kan niet kiezen!
    [img]

    Vind ze beiden erg leuk en het totaal zal 160 zijn als ik ze beiden neem. But twijfels!


    Eerste! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De eerste it is then! Koop ik later die andere wel :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    It's that time of the month again.. *sigh*


    -

    Alleen nog de bridge en het laatste refrein. Dit gaat echt hilarisch worden om in te zingen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb net een heel weekend niets aan mijn studie gedaan, maar eigenlijk was dat een erg slecht plan, oeps. :'D Ah, vakantie klinkt zo mooi, zeker met dit soort weer.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom ga ik altijd helemaal plat van die reclame van de Calvé pindakaas op de radio?

    "Ja, applaus! Pindasaus!" :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    IK HEB DE BESTE MOEDERDAG CADEAU OOIT BEDACHT.


    What would Emma do?

    Okay I'm stuck. Ik weet niet meer wat ik met dit profiel dat ik tot nu toe heb aan moet. Naja, ik moet überhaupt eerst nog maar eens kijken of de username die ik in gedachten heb ook daadwerkelijk nog beschikbaar is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."