• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Nog even een check check dubbel check, maar ik geloof dat hij eindelijk af is yay *O*


    Happy Birthday my Potter!

    "Stronger than one! Stronger than ten! Stronger than a hundred men, woah!"


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    And another one bites the dust.


    What would Emma do?

    Mensen die denken dat ze korting krijgen op producten die al een actie hebben. Schiet jezelf a.u.b.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 17:48 ]

    Jafar schreef:
    Nog even een check check dubbel check, maar ik geloof dat hij eindelijk af is yay *O*


    Oehh nicee ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jezus, lezen zouden ze als vak op school moeten geven! Ik heb nooit iets in mijn reactie gezet over dat cultuur slecht is en dat godsdienst helemaal niet meer gegeven moet worden.

    Yoooo met dit haar kan ik Tony Stark én Wolverine cosplayen. :")


    Caution first, always.

    Waarom voel ik me opeens zo slecht? Ik heb het gevoel dat ik moet wenen en ik heb geen idee waarom.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Drie voorleesboeken mee voor de zekerheid omdat ik wanhopig wil dat die kids straks echt slapen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yay


    Happy Birthday my Potter!

    Tijd voooorrrr GoT <3333

    Wat een dag. En dan vanavond ook nog naar de film, o god.


    Slightly drunk.

    Eigenlijk wil ik nog een keer naar Civil War maar ik heb geen mensen meer om me te gaan
    I mean... wie wil die film nou niet twee keer zien?

    Uggghhhh, ik ben zo slecht in concentreren...


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Les Misérables is mijn zuurstof. Of drugs. 't Is maar hoe je het bekijkt. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28